quote: djoko1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-04-2007 14:34:55&apos

);
Hee,
Tja, "namen" daar zeg je me wat. Voor een meisje zijn we er uit welke 2 het gaan worden, alleen nog niet welke op nr 1. Maar we hebben nog even tijd. Maar voor een jongen, valt niet mee vind ik. Erg moeilijk om een leuke naam te vinden.
We zijn hier vorig jaar ook op Sint Maarten getrouwd en vind het nog steed gek om mijn "man" te zeggen, haha. Maar goed, mijn man wil niet weten wat het wordt, dus ik ook maar niet, zou me toch niet stil kunnen houden of verpraten. Maar ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig hoor en natuurlijk ook of alles uiteindelijk goed en gezond is. Misschien zie ik het stiekum op de echo, hihi. Willen jullie trouwens weten wat het wordt of weten jullie het al. Dat is iets wat toch spannend blijft. Geboortekaartjes ben ook al een beetje voor aan het rondsnuffelen geweest, maar verder nog niet echt.
We hebben hier inmiddels een leuke vriendenkring opgebouwd, maar heb ook veel contact met Nederland via msn of skype.
Wel lekker hoor straks in een nieuw huisje, maar kan me ook voorstellen dat het druk is en intensief nu je zwanger bent.
Wij komen allebei uit Groningen, maar wonen sinds 2001 in Uithoorn en het bevalt ons erg goed. Met de auto ben je ook zo in Groningen, we gaan dan ook regelmatig nog wel een weekend heen.
Groetjes
Hi,
Ja die namen zijn echt een ramp...echt heel moeilijk. Wat ik leuk vind, vind mijn vriend weer nie leuk en anders om. Wil jezeggen welke meisjes namen je hebt?(hoeft niet hoor ben gewoon nieuwsg)ierig
Wel iets heel anders uithoorn dan groningen..dat je hier dan kan wennen.
Dit weekend was echt een ramp, heb in het begin van mijn zwangerschsp kleding gekocht maar pas ik nu amper meer..zelfs zwangerschapskleding is te klein..
Ik heb het toen strak gekocht omdat ik dat hele lose niet mooi vond maar nu snap ik waarom je beter groter kan kopen..
Morgen word het dus maar even voor een grotere broek kijken..haha
Heb jij al positiekleding?en is je buik al dik?
Ik denk zelf dat het een jongetje wordt omdat het net was of ik het op de echo zag...ik wil het overigens niet weten hoor maar raden is altijd leuk..
Werk jij nu ook daar op Sint Maarten?
Hoop dat je een leuk weekend heb gehad..
groetjes!