Wie zijn er zwanger in de omgeving Uihoorn/Amstelveen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Het lijkt me leuk om in contact te komen met meiden die in de omgeving Uithoorn/Amstelveen wonen. Als je  ergens anders  woont ben je ook welkom hoor!!
Ik woon zelf in Uithoorn en ben 17 weken zwanger van de eerste.

Groetjes

Hoi,

Ik kom uit amstelveen en ik ben 21 wkn zwanger...
Ga binnenkort wel verhuizen..voor de baby he want het past allemaal niet meer in ons flatje..
Gaat het goed met je zwangerschap? Binnenkort de 20 wkn echo?

Gr

He hoi,

Leuk dat je hebt gereageerd, momenteel woon ik nog in het buitenland ( Sint Maarten). Wij zijn voor   ruim  1,5 jaar uitgezonden geweest voor het werk van mijn man. We komen 15 juni weer definitief naar Nederland en daar kijk ik erg naar uit, alhoewel we het hier nog prima naar ons zin hebben hoor. Maar gewoon weer lekker naar ons eigen huisje en alles klaarmaken voor de kleine enzo.
Ik ben hier onder controle bij een gynaecoloog en krijg hier dus elke 4 wk een echo, wel een luxe hoor, maar super leuk natuurlijk. Ik ben net gisteren geweest en alles zag er prima uit, over 4 weken gaat ze een uitgebreidere echo doen.   Heb vorig jaar een miskraam gehad, vandaar dat ik nu weer bij haar onder controle ben.
Maar waar gaan jullie straks wonen, blijven jullie in Amstelveen? Heb jij al je 20 weken echo gehad? Onverstelbaar he, zo'n klein hummeltje in je buik, maar wel erg spannend allemaal.

Groetjes    

Hi,

O wat apart dat je daar zit..lijkt mij wel iets heel anders dan in Ned te wonen...leuk.
Jij krijgt wel vaak een echo zeg, dat is wel erg fijn...dan kun je tenminste zien hoe het gaat..
Ik ga in juni verhuizen..naar Hoofddorp dus wel een stukje verder. Ik heb afgelopen maandag een echo gehad waar ze alles na keken en gelukkig was het allemaal goed, het kindje is wel aan de grote kant maar dat kan ook niet anders met een vader van 2 meter.
Heb jij wel je huisje in Uithoorn? Die is gewoon ingericht enzo of heb je veel spullen mee moeten nemen?Als je terug bent kan je wel lekker het kamertje in orde maken..

Groetjes!

Hoihoi,

We hebben ons appartement in Uithoorn gemeubileerd verhuurd en eigenlijk voor dat het buitenlandplan kwam, waren we al aan het rondkijken naar nieuwe meubels. Dus toen dat ter sprake kwam   hebben we dat maar uitgesteld, want nu hebben we geen omkijken naar onze meubels en hoeven we niet bang te zijn dat er iets mee gebeurd. Afgelopen maart zijn we op vakantie geweest in Nederland en toen hebben we nieuwe meubels uitgezocht en besteld, gezien de lange levertijd zijn ze er mooi als we terugkomen en hebben we een heerlijk nieuw ingericht huisje, daar kijk ik ook erg naar uit. En natuurlijk ook om het kamertje voor de kleine in orde te maken.
Dus jullie gaan naar Hoofddorp verhuizen, hoofddorp is erg leuk vind ik. Ik weet niet hoe het is om er te wonen, maar ik ging er regelmatig even heen om te winkelen, het heeft een leuk centrum en markt.
Ook wij zijn ons een beetje aan het orienteren op de huizenmarkt, we willen met de tijd ook wel een huisje kopen, maar goed je moet net tegen iets leuks aanlopen en het moet leuk betaalbaar blijven. Maar voorlopig zitten we prima in ons huisje, we hebben een ruime woonkamer en 3 slaapkamers. Ook heb ik nu geen werk als we terugkomen, want niemand zal me natuurlijk aannemen met een dikke buik, dus dat zie ik wel als de kleine is en een paar maand oud is. Heb mooi de tijd om me  te orienteren en te solliciteren.
Zo alweer een heel verhaal, haha. Maar wel erg leuk om zo het een en ander uit te wisselen.
Komen jullie ook oorspronkelijk uit Amstelveen?

Groetjes

Hi,

Wat grappig dat je verteld dat je op vakantie was in Nederland..haha
Voor ons is Sint Maarten meer vakantie..
Maar wel handig dat je alles al heb besteld en dat het er dan allmaal is als je terug komt.
Wij wonen nu in een twee kamer appartement dat eigenlijk te klein is voor zn 3en..We waren al heel lang opzoek naar een ander huis maar steeds niet onze smaak of overboden..nu hebben we het geluk gehad dat we ineens tegenj het goede huis aanliepen en het snel gekocht kon worden. Gelukkig ben ik net over voor dat ik moet bevallen anders had het wel stressen geweest. Nou is het ook wel stressen want ik kan straks niet als een gek gaan verhuizen met zo n dikke buik haha..De weken dat ik nu vrij had genomen van mijn werk wod het geen vankantie mer maar klussen..
Ben nu lekker in mijn vrije uurtjes namen aan het bedenken en een geboorte kaartje aan het maken..Ben jij daar ook al mee bezig?
Heb je nu mensen waar je mee kan praten enzo en kun je daar ook lekker naar het strand?
Mijn vriend en ik komen oorspronkelijk uit Amsterdam, daar zijn we geboren en hebben daar altijd gewoond. En jij?
Weet je trouwens al of het een jongetje of een meisje wordt?of wil je het weten?

groetjes

Hee,

Tja, "namen" daar zeg je me wat. Voor een meisje zijn we er uit welke 2 het gaan worden, alleen nog niet welke op nr 1. Maar we hebben nog even tijd. Maar voor een jongen, valt niet mee vind ik. Erg moeilijk om een leuke naam te vinden.
We zijn hier vorig jaar ook op Sint Maarten getrouwd en vind het nog steed gek om mijn "man" te  zeggen, haha. Maar goed, mijn man wil niet weten wat het wordt, dus ik ook maar niet, zou me toch niet stil kunnen houden of verpraten. Maar ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig hoor en natuurlijk ook of alles uiteindelijk goed en gezond is. Misschien zie ik het stiekum op de echo, hihi. Willen jullie trouwens weten wat het wordt of  weten jullie het al.  Dat is iets wat toch spannend blijft. Geboortekaartjes ben ook al een beetje voor aan het rondsnuffelen geweest, maar verder nog niet echt.
We hebben hier inmiddels een leuke vriendenkring opgebouwd, maar heb ook veel contact met Nederland via msn of skype.
Wel lekker hoor straks in een nieuw huisje, maar kan me ook voorstellen dat het druk is en intensief nu je zwanger bent.
Wij komen allebei uit Groningen, maar wonen sinds 2001 in Uithoorn en het bevalt ons erg goed. Met de auto ben je ook zo in Groningen, we gaan dan ook regelmatig nog wel een weekend heen.

Groetjes

quote: djoko1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-04-2007 14:34:55'));

Hee,

Tja, "namen" daar zeg je me wat. Voor een meisje zijn we er uit welke 2 het gaan worden, alleen nog niet welke op nr 1. Maar we hebben nog even tijd. Maar voor een jongen, valt niet mee vind ik. Erg moeilijk om een leuke naam te vinden.
We zijn hier vorig jaar ook op Sint Maarten getrouwd en vind het nog steed gek om mijn "man" te  zeggen, haha. Maar goed, mijn man wil niet weten wat het wordt, dus ik ook maar niet, zou me toch niet stil kunnen houden of verpraten. Maar ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig hoor en natuurlijk ook of alles uiteindelijk goed en gezond is. Misschien zie ik het stiekum op de echo, hihi. Willen jullie trouwens weten wat het wordt of  weten jullie het al.  Dat is iets wat toch spannend blijft. Geboortekaartjes ben ook al een beetje voor aan het rondsnuffelen geweest, maar verder nog niet echt.
We hebben hier inmiddels een leuke vriendenkring opgebouwd, maar heb ook veel contact met Nederland via msn of skype.
Wel lekker hoor straks in een nieuw huisje, maar kan me ook voorstellen dat het druk is en intensief nu je zwanger bent.
Wij komen allebei uit Groningen, maar wonen sinds 2001 in Uithoorn en het bevalt ons erg goed. Met de auto ben je ook zo in Groningen, we gaan dan ook regelmatig nog wel een weekend heen.

Groetjes

Hi,
Ja die namen zijn echt een ramp...echt heel moeilijk. Wat ik leuk vind, vind mijn vriend weer nie leuk en anders om. Wil jezeggen welke meisjes namen je hebt?(hoeft niet hoor ben gewoon nieuwsg)ierig
Wel iets heel anders uithoorn dan groningen..dat je hier dan kan wennen.
Dit weekend was echt een ramp, heb in het begin van mijn zwangerschsp kleding gekocht maar pas ik nu amper meer..zelfs zwangerschapskleding is te klein..
Ik heb het toen strak gekocht omdat ik dat hele lose niet mooi vond maar nu snap ik waarom je beter groter kan kopen..
Morgen word het dus maar even voor een grotere broek kijken..haha
Heb jij al positiekleding?en is je buik al dik?
Ik denk zelf dat het een jongetje wordt omdat het net was of ik het op de echo zag...ik wil het overigens niet weten hoor maar raden is altijd leuk..
Werk jij nu ook daar op Sint Maarten?
Hoop dat je een leuk weekend heb gehad..

groetjes!

Terug
Bovenaan