Wie zijn er zwanger in de omgeving Uihoorn/Amstelveen

He hoi,

Nou, ik begin eigenlijk nu pas een beetje te groeien, ben ook pas 2,5 kilo aangekomen. Maar vanwege het mooie weer heb ik wel vaak  zomerkleren aan en dat past nog wel aardig  maar me heupbroeken zitten niet lekker meer, vooral met zitten. Dus begin langzaam wel aan de positiekleren. Heb trouwens van alles van me nichtje/zus gekregen, die zijn allebei vorig jaar zwanger geweest en we hebben  dezelfde maat, dus lekker makkelijk. Verder ga ik maar eens inkopen doen als ik weer in Nederland ben, de mode is hier toch anders.
De namen, ik wil ze je wel vertellen, maar stel je voor dat er een bekende meeleest, die weet zo dat ik het ben, vind dat toch wel een beetje riskant.  Zou ik al me naam moeten veranderen, iedereen weet dat onze hond Djoko heet, haha.
Maar goed, ik heb eigenlijk helemaal geen idee wat het wordt, veel  in onze omgeving denken dat het een meid gaat worden, nou we laten ons maar  verrassen. Ben wel heel nieuwsgierig hoor.
Ik werk hier ook, namelijk in een Dierenartsenpraktijk als receptioniste. Ben er eigenlijk zo ingerold, maar erg leuk werk. We hebben hier zelf ook ruim een jaar geleden een puppy geadopteerd en die gaat ook mee naar Nederland. In Nederland heb ik in Amstelveen altijd op een kinderdagverblijf gewerkt op de peutergroep.
Wat voor werk doe jij en mag ik vragen hoe oud je bent? Ik ben zelf 27 jaar en mijn man is 32.
Tja, het weekend zit er alweer bijna op, morgen weer een nieuwe week. We hebben dit weekend heerlijk gerelaxed. Ook in Nederland is het erg lekker weer hoorde ik, lekker genieten dus.
Vind het trouwens erg leuk met je te kletsen, maar helemaal geen andere reacties he.

Groetjes

He,

Nou wel lekker zeg dat je al die kleding gehad heb...
Ik werk in een kanker gespecialiceert ziekenhuis als receptionist/telefonist..wisseldiensten..ga deze week de nachtdienst in..ble.
Ik ben 22 en mijn vriend is 28.
O, dat geeft niet hoor dat je de namen niet wilt zeggen. Je weet maar nooit of er iemand mee leest. Als jij het trouwens handig vind om via de mail te kletsen is dat niet erg hoor dan geef ik je mijn mailadres.
Hier is het heerlijk weer zo mag het altijd blijven..ga morgen lekker naar de markt met mijn schoonmmoeder, een stofje uitzoeken voor de wieg. En dan begint de week weer..jaja druk druk druk.

Doei!

Daar ben ik weer, vanmorgen gewerkt. Normaal ben ik maandags/dinsdags vrij, maar omdat een collega met vakantie is werk ik deze week extra.
Je werkt wisseldiensten, trek je dat een beetje nu je zwanger bent of valt het zwaar. Kan me voorstellen dat het wel pittig is.
Ik vind het prima om hier te kletsen, maar via de mail is ook goed hoor, maakt me eigenlijk niet uit.
Mmmm, lekker naar de markt, daar heb ik ook weer zin in. Lekker beetje rondsnuffelen, ging ook weleens naar markt in Hoofddorp, ook gezellig. Kennen jullie al een beetje mensen in Hoofddorp of moet je echt opnieuw beginnen daar. maar het is qua afstand allemaal goed te doen.
Is het trouwens voor je ouders/schoonouders hun 1e kleinkind of zijn er al meerdere.
Voor mijn ouders zal het nr.  3 zijn, mijn zus heeft al  2 kids, maar voor mijn schoonouders hun 1e.

Byebye

Terug
Bovenaan