Wie zijn je helden (met dank aan Lisenka)

A

Anoniem

Guest
Naar aanleiding van de topic van Annet: waar ben je trots op, wil ik hier nog een topic openen. Lisenka kwam met het idee, maar ik ben echt benieuwd wat dit gaat opleveren...

Dus: wie zijn je helden / is je held en waarom....... En dat kan dus ook weer iedereen zijn waar je dat gevoel bij hebt: van de buurvrouw tot Nelson Mandela, leef je uit!!

Groetjes
Susan

En dan zal ik gelijk zelf beginnen:

Mijn helden zijn mijn ouders. Sinds ik kinderen heb, zijn zij opa en oma en wat zijn ze daar trots op. Ik kan zó genieten van hun geluk. En ze staan altijd voor ons klaar. Al wonen we helaas 2 uur rijden bij elkaar vandaan (zij wonen in Zuid Limburg, wij in Culemborg), ze zijn er áltijd als we ze nodig hebben.

Advies, onzekerheden, ziek kindje en een deadline op het werk, weekendje weg met manlief: ze staan altijd meteen voor ons klaar. En dat maakt ze mijn helden. Lekker dichtbij gezocht en gevonden. Oja, dat geldt in ongeveer dezelfde mate voor mijn schoonouders, dat zijn ook schatten, maar ik bel toch altijd eerst mijn eigen moeder....

Als ik meer inspiratie krijg, dan meld ik me gewoon nog een keer.

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Leuke topic:

Mijn held is vooral mijn man. Hij is alles voor me. We hebben het zo maar goed met elkaar en ik kan altijd bij hem terecht. Hij is mijn vriend, mijn minnaar... alles. Ik beschouw hem ook echt als mijn held.
Verder wil ik mijn beste vriendinnetje ook nog noemen. Ze is gewoon lief en ik vind haar karakter echt geweldig. Ze is positief en grappig. En zorgt goed voor zichzelf. Ook al heeft ze het wel eens moeilijk.

Verder zie ik als held echt Bono van U2. Ik zeg niet dat alles wat hij doet helpt en nut heeft maar hij brengt wel alles in de wereld waarover nagedacht moet worden en niet vergeten mag worden.

Groetjes Kirsten

Verder vind ik helden ook verpleegster, mensen die met gehandicapten werken en alle mensen die het leven mooi maken van anderen!

Amen!

Hier ook ouders en schoonouders die er altijd zijn als het nodig is. Hier wonen ze allebei wel dichter bij. Schoonouders op een kwartier rijden en ouders op een halfuur rijden. Mijn schoonouders passen 2 dagen vast op en dan komen ze Tijs  ophalen en brengen hem 's avonds weer naar huis, ideaal voor ons! En als Tijs ziek is en dus niet naar het KDV kan op vrijdag, dan kan ik zo mijn moeder of schoonmoeder bellen, die komen dan bij ons oppassen. Echt fantastisch!

Verder ook mijn man. Vorig jaar toen ik ziek was tijdens mijn kraambed heeft hij zonder problemen alles gedaan voor Tijs en voor mij. Had ie net Tijs verschoont, lag ik te roepen om een bak om in over te geven e.d. Ook als ik zie hoe hij nu met Tijs omgaat, echt helemaal geweldig. Hij draait z'n hand niet om voor een poepluier.

Groetjes,
trotse mv Tijs

Uhm..haha oke dit gaat een beetje raar klinken, maar wat betreft ouderschap is Rosanne (je weet wel van die tv serie) mijn heldin. En ik weet wel dat dat geen echt persoon is maar he...'t is mijn heldin dus lekker puh!
In 't heuse leven....zo'n beetje iedereen die het lef heeft om z'n/haar mond open te doen tegen onrecht, mensen die niet bang zijn om een mening te hebben, ook al gooit dat soms een grote knuppel in het hoenderhok. En dan hoef ik het nog niet eens met ze eens te zijn, bijv. Michael Moore, Angelina Jolie, Bono (alhoewel ik dat dus een irritante poser vind...hij doet tenminste iets!) hahaha begin me nu net Miss world te voelen......and world peace. :)

Ajuus, ilja

mmm ik associeer world peace nu altijd met Sandra Bullock in Miss Congeniality, suf he

maar heeft niks met topic te maken sorry

mijn helden:
mensen die een feestje van hun leven maken en daarbij ook allemaal goede dingen doen (mbt milieu enzo)

liefs Jenneke

Hoi hoi,

Mijn grootste held is mijn eerste dochterje Nouk,zij heeft zo gevochten voor haar leven.Ze heeft het helaas niet overleeft maar is wel mijn grootste held,ik ben tot op de dag van vandaag nog overvol met trots voor haar.

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan