Wie zijn je helden (met dank aan Lisenka)

Mijn grootste held is iemand die in 1998 mijn leven heeft gered !! Deze mevrouw kwam van zwemles af en heeft zonder pardon haar kids in de auto gelaten en heeft mijn leven gered !!

Daarna is mijn man ook een hele grote held, hij heeft het vol gehouden met een meid die van 1998 tot en met 2001 niet kon lopen of leuke dingen met hem kon gaan doen omdat deze dame zoveel pijn had, dat voor haar het leven geen zin meer had. Maar mijn man heeft het tot op de dag van vandaag met mij volgehouden en het was echt niet makkelijk de eerste jaren van ons samen zijn.

Mijn ouders zijn ook grote helden, deze hebben mij gevormd en begeleid naar wie ik nu ben.

Groetjes Jolanda

Wat heb ik toch goede ideeen he  (Muts, maak er dan zelf ook een topic van...)

Mijn helden:
Mijn ouders: Die hebben geloof ik 10 jaar mij overal naar toe gereden om selectietrainingen volleybal te kunnen volgen en trainingen van het nationaal jeugdteam. Die waren op zondagochtend in Zwolle......Dus we zaten vanuit Limburg al vaak om 6:30 uur in de auto....Ik kan me als ouder ook leukere zondagen voorstellen in plaats van de hele dag in een sportkantine te zitten.....
Kortom: ze hebben en staan altijd voor ons klaar! En ik waardeer (nieuw topic) ze ook enorm voor alle hulp e.d.!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Mijn held is mijn nicht;
 die spontaan aanbood om eiceldonor voor ons te zijn,waardoor we nu eindelijk na zoveel jaren zo enorm gelukkig zijn met ons grote wonder: Zoë.

Dit zijn mijn helden:

Maar mijn helden zijn ook mijn ouders en schoonouders die altijd willen oppassen. Weliswaar niet standaard, maar als we het vragen kan het altijd.
Ze wonen ook lekker dichtbij (allebei op 5 à 10 minuten). Maar als eerste bel ik altijd mijn moeder. Dat is mijn allergrootste held en voorbeeld. De deur staat bij haar altijd voor iedereen open en ze houdt van gezelligheid. Ik ook!!!

Liefs Jeske

Terug
Bovenaan