wie zijn jullie allemaal!!!!

hoi hoi

ik ben vrij nieuw hier en zie dat de meesten elkaar vrij goed kennen , errug gezellig !!!!!!!!

alleen was ik wel benieuwd wie wie is ....... om te beginnen begin ik maar bij mezelf ( hihi dat klinkt super goed nederlands>>>>>>>)

ik ben 30 jaar woon in brabant met mijn vriend (27 jaar) werk met verstandelijk gehandicapten, was zwanger van eerste kindje helaas ging het niet goed , leeg vruchtzakje met 8 weken en dus alles weggehaald ... nu gaat alles weer redelijk... en we gaan weer positief de toekomst in......

jullie lijken me allemaal leuke lieve en gezellige meiden.. waar je met allerlei: leuke minder leuke ,problemen , vragen geinigheden  enz enz terecht kan..........
vind het ook erg prettig om hier dingen te lezen en mijn eigen onzekerheden kwijt te kunnen...

meiden!!!!!!! jullie zijn geweldig........ nu nog even de site meewerken grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

tobi

Hoi Tobi,

welkom hier (alhoewel we hadden je hier liever niet gehad, en we waren
hier liever allemaal niet geweest, maar omdat het leven nou eenmaal ook
minder mooie dingen met zich meebrengt, toch welkom hier)

Ik ben Miep, 35 jaar en woon samen met mijn vriend en mijn twee kindjes
in noord-nederland. Ik heb jaren alleen voor mijn kindjes gezorgd,
totdat ik die geweldige kanjer tegenkwam die maar daar nu een beetje
mee helpt.

Omdat ik altijd een groot gezin wilde hebben, en mijn vriend nog geen
kindjes heeft was de logische zwanger worden. We hoefde eigenlijk niet
zo heel lang te wachten en natuurlijk dolgelukkig toen het zover was.
Na de dertien weken en meerdere echo's ben je dan helemaal opgelucht
(heb hiervoor ook miskramen gehad, dus dan heb je dat helemaal), je
kindje leeft en we worden papa en mama.

Met ruim 17 weken bij een routine onderzoek bleek ons kindje toch nog
te zijn overleden.   Een aantal dagen erna ben ik bevallen.

De meiden hier zijn me geweldig tot steun geweest en nog kan ik er met mijn verhalen terecht.

Ondertussen ben ik weer zwanger (2 menstruaties gehad na de
miskraam),   7 weken nog maar dus toch wel weer spannend. Van de
week was even schrikken, bloedverlies, gelukkig was de echo goed. We
gaan er gewoon voor.

Nou meid nogmaals welkom hier, en gooi alles er maar uit.

Miep

hoi hoi

Ik ben Patricia, ook   niet   zo lang hier eigenlijk. Ik ben (nogmaar) 26 jaar, woon in noord holland en woon daar samen met mijn man en onze 2 honden. Ik wilde altijd vroeg kinderen dus wij zijn lekker op tijd begonnen. Hellaas ging het allemaal niet zo snel en na bijna 2 jaar, en een pauze in ons huwelijk omdat we hier allebei anders mee omgingen, was ik toch plots zwanger. Na 12 weken kreeg ik   mijn eerste echo, en toen bleek het hartje gestopt te zijn. Ik heb daarna 2 weken moeten wachten tot de miskraam begon, en   omdat ik niet schoon was moest ik daarna nog gecurateerd worden. Dat is nu 3 weken geleden, en ik begin nu eindelijk te voelen dat ik er weer helemaal boven op kom.

En ook ik hoop natuurlijk heeeeeeeeeeeel snel zwanger te zijn!!

Heel veel succes met alles, en zal ook voor jou duimen op een snelle en goede zwangerschap!!

kus Patricia

Hoi
Ik woon in West Brabant (oorspronkelijk kom ik uit het midden van het land) en ben momenteel werkloos. Ben 37, sinds sept 04 bezig en in januari een mk gehad bij 6 wk. Sindsdien geen zwangerschap meer gehad en nu bezig met wat onderzoeken. Wauw, dat was zo ongeveer alles in een notedop haha.
Leuke vraag trouwens.....

liefs Costa

Hoi,

Ik ben Kat, 31 jaar oud en mama van een heerlijke zoon van ruim 2. Wij willen graag een tweede. Maar dat gaat niet zonder hobbeltje. Net als voor de zwangerschap van onze zoon heb ik ook nu een miskraam gehad. Mijn mk in 2002 was van een windei, en bij deze mk (in april 05) was het vruchtje niet verder gegroeid dan 6 weken en 3 dagen. Maar wij gaan vol goede moed weer verder.
Ik werk in de thuiszorg(1 avond per week+ in het weekend), en heb 3 keer per week 2 oppaskindjes bij mij thuis. Druk, maar wel gezellig! Ik woon in Gelderland. In 's-Heerenberg. Een kleine plaats, dicht aan de duitse grens. Ik woon hier nu 7 jaar, en vind het hier heerlijk. Ik ben getrouwd (11-9 alweer 5 jaar!) met een heel lieve man die 9 jaar ouder is. We zitten nu in ronde 5, en hebben 24 augustus NOD.

Groetjes, Kat

Hoi Tobi

Ik ben Lydia, 39 jaar en ben sinds vorig jaar getrouwd met een geweldige man. Ik ken hem al vrij lang. Ik ben systeembeheerder in het westen van het land. We wonen vlak bij het strand.Ik ben stiefmoeder van een meisje van 2.
Vanaf het begin wilden wij kinderen, maar dit gaat niet zo makkelijk. (alle opmerkingen om je heen komen op een gegeven moment redelijk je neus uit)
We waren erg blij toen ik zwanger bleek. Onze droom kwam eindelijk uit, helaas stopte alles vorige week. Mijn man's ex stond te juigen dat het fout ging, ze krijg nu geen korting op de allimentatie (kan haar wel schieten, ze zou beter moeten weten, want zelf kon ze geen kinderen krijgen en is hun dochtertje geboren door ivf)

Liefs

Lydia

Hoi hoi ,

Ik ben Gaby, 37 jaar en heb 3 zonen van 14, 12 en 9 jaar oud. Ben gescheiden en woon sinds eind september vorig jaar samen met mijn vriend Dennis. Woonachtig in Den Haag. Het was wel een hele verandering van Voorne putten naar Den Haag maar ik heb het super naar mijn zin hier.
We zitten momenteel te wachten totdat we een woning in Ypenburg aangeboden krijgen. Heb met ruim 8 weken zwangerschap een mk gehad op 3 juli jongstleden.
We houden de moed erin !!!!

Liefs Gaby

Hoi ik ben SJEP ben ook woonachtig in brabant tegen de belse grens,ik ben getrouwd en heb een dochter die in november twee word.Wij zijn voor onze eerste drie jaar bezig geweest om zwanger te raken.Nu willen we weer een kindje erbij als dat nog mogelijk is want mijn man heeft heel weinig zwemmers en ik heb een hele onregelmatige cyclus.    Wij hebben wel een beetje hulp gehad van het ziekenhuis doormiddel van follikelmeting en dat hebben we drie keer gehad en toen was het raak.Nu mogen we weer naar het ziekenhuis daarvoor in september omdat het nu weer niet wil lukken en omdat ik de ene keer een cyclus heb van tussen de twintig en veertig dagen is het gewoon heel moeilijk om je eisprong te bepalen en een hoop gestres op den duur met de sexerij...........wie heeft het zelfde probleem?

Terug
Bovenaan