wie zijn jullie allemaal!!!!

Hoi meiden,

Ik ben dus Solleke, 28 jaar en ik woon in Gelderland in de buurt van Nijmegen, Ik woon samen met m'n vriendje, al 8 jaar en we zijn in december alweer 11 jaar bij elkaar!!! Ik werk als P&O-functionaris en we hebben twee schatjes van katjes!
Wij wilden begin dit jaar ook heel graag een kindje, en dat is ons ook vrij snel gelukt, 19 februari werd ik zwanger. Helaas ontdekte we bij ons eerste bezoek aan de vk dat het hartje niet klopte, kindje was ongeveer 9,5 week. In mei heb ik een curretage gehad en inmiddels ben ik, na twee menstruaties, weer zwanger!!! Vandaag 5 weken en 2 dagen, dus ontzettend pril! Vorige week ook behoorlijk geschrokken vanwege bruine afscheiding, maar er heeft niks doorgezet dus we gaan vol goede moed verder, hoewel dat soms best moeilijk is! Hopelijk krijgen we volgende week een echo, en anders in ieder geval 31 augustus!

Liefs Solleke

Hoi Tobi,

welkom, en wat een leuk idee zo'n voorstelrondje.
Ik ben 34 jaar, woon samen met vriend van 35 jaar en zoontje van ruim 1,5jaar. Ik woon en werk in het midden van het land, ik werk in de zorg.
Mijn 1e zwangerschap eindigde in 2001 na een vroeggeboorte van een jongetje van 22 weken, mijn 2e zwangerschap eindigde na bijna 32 weken met een heel mooi klein mannetje die meteen zo fanatiek was en nu nog steeds is dat hij niks aan zijn prematuurheid heeft overgehouden en nu is het een lekker eigenwijs klein mannetje.
Na veel twijfelen zijn we ergens in mei geloof ik gestopt met alle anticonceptie en hopen er het beste van.

Groetjes!

Hallo

Zeker een heel leuk idee.
Ik ben zelf 34 jr. en mijn man is nu ook nog 34 jr. Wij hebben een dochtertje van 5 jr.
WIj wonen in Zuid Holland. En ik werk 3 dagen in de week.
Bij ons is het nu in 1/2 jr. tijd 2 maal geeindigd in een mk.
En heb in die dagen, en nu ook nog, heel veel aan dit forum gehad.
Nou dit was het denk ik wel zo'n beetje.

PV

dag meiden!!!!!!!!!

bedankt voor het reageren... nu weet ik een beetjes wei wie is waar een ieder woont en doet .. maakt het voor mij in ieder geval iets persoonlijker....

leuk hoor

liefs tobi

hoi hoi,

Ook ik reageer nog maar even hihihi, of ben ik te laat???( alweer)

Ik ben Hester, net 37 geworden, heb 7 kids en woon in gelderland vlakbij Zwolle.

Na drie miskramen achter elkaar, durf ik niet meer zo goed zwanger te
worden, bang dat het dan toch weer mis zou gaan. Maar... we laten de
natuur zijn gang gaan en zien dus verder wel.

liefs Hester

Hoi Allemaal,

Ik denk ik reageer ook nog even. Ik schrijf niet vaak op het forum maar lees wel regelmatig even mee.
Ik ben Janneke en ik ben 24 jaar, ben getrouwd met een hele lieve man, hij is 23 jaar.
Ik ben verpleegkundige en werk in een ziekenhuis. We wonen in de polder.
Afgelopen januari hebben we besloten om met de pil te stoppen en we waren toen in 1 keer zwanger, maar helaas heeft dit maar 9 weken mogen duren. Eind maart kreeg ik een miskraam. Eigenlijk dachten we wel weer snel zwanger te worden maar het is inmiddels alweer 5 maanden geleden.
We hopen net als iedereen op dit forum snel zwanger te zijn!!

Groetjes Janneke.

Hey hey,

Nou ik zal me dan ook maar voorstellen. Ben hier niet altijd maar lees wel elke dag mee.

Mijn naam is Danielle 22 jaar en woon samen met mijn lieve vriend Roy (26 jr) en 2 schatten van honden. Was in mijn 3de ronde zwanger maar helaas na 7 weken ging het fout.

Ik hoop hier veel informatie op te doen en soms mee te discussieren (ookal ben ik hier niet zo heel goed in hahaha)

Nou ik wens alle meiden een goede zwangerschap toe!

Liefs,

Danielle

Hoi tobi!

Wij zaten samen in het maart 2006-forum. Helaas heb ook ik  vorige week donderdag te horen gekregen dat het vruchtje niet goed is. Sinds zondag heb ik bloedingen en de miskraam zet nu goed door. Ik zou eigenlijk morgen gecurreteerd worden, maar heb er nu voor gekozen de natuur zijn gang te laten gaan. Maandag moet ik de gyn weer bellen om te vertellen hoe het met me is.

Ik ben 27 en woon samen met mijn vriend (29) in Den Haag. We zijn morgen 3 jaar samen en sinds januari gestopt met de pil. Ik werk bij een PR-bureau in Amsterdam als office manager.

Eind mei heb ik ook al een miskraam gehad (met 5 weken) en nu dus weer na ruim 11 weken. Ik geef de moed niet op. We zijn al zo ontzettend blij met het feit dat we zwanger kunnen raken. Ik kan me niet voorstellen dat we dan geen gezond kind kunnen maken. Inmiddels ben ik gestopt met roken en drinken, dus ons volgende kindje krijgt een iets betere kans. Ik hoop dat het helpt. Mijn gyn heeft trouwens gezegd dat ik direct weer zwanger mag worden als ik dat wil. Het is volgens hem onzin om eerst weer een menstruatie af te wachten. Het zal dan wel.

Ik weet nog dat ik ontzettend geschrokken was van je verhaal op het maart-forum. Ik hoop dat je je inmiddels beter voelt. Het is echt een rouwperiode waar je doorheen moet. Hoe kort of lang het ook duurt.

Groetjes en we horen van elkaar!
Roebie

Terug
Bovenaan