wie zijn jullie???

Hallo,

Ben 31, vriend 38, we gaan deze maand 3e ronde in ( laatste dagen van ongi nu) en het wordt onze 1e!

Groetjes, Daniëlle

Ik ben Evelien, ben 23 jaar. 1ste kindje, 5 de ronde. Ben nu bijna een jaar getrouwd en mijn man is 29. Veel succes allemaal met zwanger worden!

Hoi Klavertje vier!

Ik ben Kitty, ben 27 jaar en  ik en mn man  hebben  afgelopen december ons zoontje Danny na een zwangerschap van 23 weken verloren. Nu willen mn man en ik  er toch weer voor proberen te gaan, dus deze maand is de eerste ronde voor ons! Van Danny was ik in ronde 5 zwanger geraakt, dus wie weet gaat het ook weer zo snel. Het is heel spannend allemaal hoor........

Succes met zwanger worden!!!

Groetjes, Kitty

Hoi,

Ik ben 25 jaar en mn vriend 27. We zijn meer dan 5 jaar samen. Dit is (nog steeds) de 2de ronde voor ons eerste wondertje. Morgen moet ik ongi worden, dus wie weet?

Heel veel succes allemaal.

Liefs

Reneke

hoi hoi

ik ben linda 25 jaar en bezig voor het eerste kindje .
we zitten nu in ronde drie en ben nu 4 dagen overtijd
dus spannened
groetjes linda

Hallo Allemaal,

Ik ben 24, ik ga 27-07-2007 trouwen met mijn  vriend (34)

Heb vandaag mijn laatste pil ingenomen, ben al een week begonnen met foliumzuur.
Weet nog niet helemaal zeker of ik er helemaal voor ga, wil namelijk niet ziek of misselijk zijn op de bruiloft.....

xxxx

hoi hoi,

Ik ben 28 en tien jaar samen met mijn schatje.
Begin mei gestopt met de pil en nu in de eerste ronde voor ons eerste kleine.
Donderdag nod, spannend!!

liefs

Hoi,
ik ben Sara. 28 jaar. Mijn vriend (32)  en ik  zijn al bij na 10 jaar samen en zijn bezig voor ons eerste wondertje. Ik zit nu aan het eind van ronde 6. (2 dgn na nod). We wonen in Alkmaar.

Succes allemaal!!!

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan