Wie zijn mannetje heeft nog meer een liesbreuk gehad?

Gelukkig maar!!! Ik heb net een paar ovulatie testen besteld, zie hier ergens anders op het forum. Dit geeft me weer nieuwe energie!
Ik wilde dit eerst niet, maar ja we gaan steeds een stapje verder hoe langer het duurt. Eerst wilden we niet aan een klusweek, na 3 maanden toch maar en nu in ronde 7... Ik hoop voor iedereen dat 2007 veel geluk brengt!!! Liefs Lientje

hoi lientje,

ik maak me er geen zorgen over hoor.
je kunt niet alles van te voren weten.

groetjes kwinty

hallo

mijn mannetje heeft op zijn 7e een liesbreuk gehad
4 jaar geleden zijn wij aan kinderen begonnen en hebben we nu in middels een dochter van 3 en een half jaar
ik denk dat je je dus geen zorgen hoef te maken bij ons is het ook gelukt en wij zijn nu bezig voor een 2e

groetjes

Nogmaals bedankt voor de reacties, het geeft me een goed gevoel!!! Liefs Lientje

Hoi meiden,

Voor diegene die het nog niet wisten, het zaad van m'n mannetje is in orde, joepie!!!!

Liefs Lientje

Hoi Lientje

Zowel ikzelf als mijn mannetje hebben een liesbreuk gehad en zijn eraan geopereerd. Ik toen ik 2,5 jaar was en mijn vriend toen hij 10 was.  Er is ons (of onze ouders) destijds niks verteld over verminderde vruchtbaarheid, dus wij gaan er gewoon van uit dat alles oke is eerlijk gezegd. Mijn vriend is ook nog geopereerd aan een blinde darm en heeft dus zowel links als rechts in zijn liezen een litteken. Maar er zijn bij hem bij beide operaties destijds helemaal geen comlicaties of wat dan ook opgetreden. Ik geloof dus dat we beiden kerngezond zijn op dit moment .

Liefs Muizeke

Terug
Bovenaan