Wie zit er nog meer in ronde 6

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Ik ben Iris en ik ben 28 jaar en wij gaan voor ons eerste kindje. Het is allemaal wel superspannend.Wie zit er net als mij nog meer in ronde 6.

Liefs Iris

haiii iris

hihi daar was ik weer ik zit dus ook in ronde 6 zoals je al wist. Ik ben 24 en we zijn bezig voor ons tweede kindje. ik hoop dat ronde 6 de laatste ronde is ik vind het wel een mooi getal 6! whahhaha ik heb me in alle rondes elke keer anders gevoelt me lichaam hielt me echt voor de gek. De laatste 2 maanden liet ik dat niet meer gebeuren en probeerde het te negeren. Nu heb ik wel vage klachten die ik nog niet eerder heb gehad die ik ook echt niet kan negeren. ik zit nu op dag 24 en me nod is op dag 29 a 30. dus nog 5 a 6 dagen te gaan. ik heb al 2 dagen last van ongikrampjes, tis niet pijnlijk maar eerder irritant. Het lijkt me echt nog te vroeg om ongi te worden me buien zijn ook niet echt gezellig helaas voor manlief en kind, dus ik hoop dat het wat positiefs betekend. maar ach zeer waarschijnlijk neemt me lichaam me weeeeeer in de zeik en trak er stiekum weer in.

Hoi Iris en Linda,

Ook wij zitten in ronde 6.
Ik durf echt nergens meer op te letten want mijn lichaam heeft me de vorige maanden flink voor de gek gehouden.
Maar natuurlijk ben ik wel vreselijk benieuwd.
3 April zullen we het zien. Leuke datum, want 4 april kennen mijn man en ik ons 4 jaar. Goede datum om een test te doen hihi.

Maar dat duurt nog wel even...

Jullie veel succes, ik bedoel suc6 natuurlijk!
Brinn

ow wat is het toch spannend he meiden pfffffffffffff. Ik duim echt super hard voor iedereen hopelijk blijven we bij ronde 6 en zal ronde 7 nooooooit meer komen. Vreselijk he brinn dat je lichaam je zooo in de zeik neemt echt totaal niet grappig. ik ga echt nergens meer vanuit we zullen het wel zien nog een paar daagjes en ik weet het of we ronde 7 in gaan ja of nee.

whahah ind brinn het is voor ons suc6666666 lolzz

liefs linda

Heej dames,

ook wij in ronde 6.
Het mag wel een keer raak zijn.
Ik denk het niet, heb vandweek zo liggen janken om alles en niks, en dat zijn toch wel duidelijk voorbodes voor ongi worden, alleen duurt het nog vier dagen voor mijn NOD.
Ach ja, alles komt vast een keer goed. Ik voel verder niets,
zit aan de penicilline want doordat wij een half jaar geleden gestopt zijn met de pil, is mijn hormoonhuishouding op hol geslagen, waardoor is dus super veel steenpuisten krijg rondom mijn vagina. Kreeg er ook nog eens een schimmelinfectie bij (lichaamseigen, geen soa dus). De kuur houdt morgen op. Geen idee wat me lichaam daarmee heeft gedaan, maar je hoort toch vaak genoeg dat mensen zwanger worden door gebruik van anti-biotica en dat de werking van de pil het niet deed door die kuur...
nou ik hoop dat als er nog werkende delen van de pil in mijn lijf zitten na 6 maanden, dat ze het nu even niet hebben gedaan...
haha

nog een paar daagjes en dan weten we meer....

xxx wy2006

Hello Ladies,

Ik ben Mylène en net lid geworden van dit forum, ik ben 36 jaar en probeer zwanger te worden sinds oktober, weet niet precies of ik in ronde 6 zit, maar dat zal wel, heb hele korte cyclus. Toen ik was gestopd met de pil kwam mijn ongesteldheid steeds een dag eerder, tot vorige maand. Ik wist dat ik het op zaterdag moest worden, maar het kwam niet, voor mij was dat de eerste keer dat ik erop moets wachten... Wat een ellende zeg, nu weet ik wat vele van jullie iedere maand moeten doorstaan. Het kwam uiteindelijk net voor het slapen gaan en zette de dag erna goed door. Net deze ronde was ik er niet zoveel mee bezig omdat ik het goevel heb dat een voorjaarskindje veel beter bij ons past dan een winterkindje. Dit gaf mij de rust om er even niet zo mee bezig te zijn...
MAAR juist deze week ben ik met vlagen erg misselijk en als ik te snel opsta of teveel doe wordt het erger, als ik iets eet minder, mijn tepels zijn erg gevoelig, ben heel erg moe en erg humeurig geweest. Voel in mijn buik verder niets maar dat heb ik ook niet als ik ongesteld moet worden..
Aangezien ik as woensdag zo ongeveer ongesteld moet worden lijkt het me zo vroeg voor de verschijnselen, wat denken jullie?

Ik durf in ieder geval nergens op te hopen,
Liefs en succes allemaal
Mylène

heej meiden,

Ik probeer ook iedere keer nergens op te hopen, maar toch doe ik het onbewust.
net nog heerlijk een broodje met blauwe schimmelkaas, stel dat ik zwanger ben...haha nu kan het nog. Ik ga die dingen pas laten als ik een positieve test heb gehad.
Ik ben al heel blij dat ik vandaag niet ongi ben geworden, van de 6 cyclussen ben ik er twee op dag 26 onig geworden. Dus vandaag is 20 % kans op ongi...haha
Mijn cyclussen zagen er als volgt uit: 28/27/28/34/26/34
Dus het kan ook nog wel een week duren...heerlijk die onzekerheid....
Heb wel meer "last" van steken in mijn buik en opgeblazen gevoel, kan ook gewoon ongi worden, ik reken er wel op, dan valt alles mee...alleen die onzekerheid he?
Hoe is het met de rest van de ladies???

xxx

Hoi Iris en alle andere meiden in ronde 6.

Ik ben ook 28 en zit  ook in ronde 6 voor mijn eerste kindje.
Denk dat mijn nod 29e is en ben toch wel een beetje heel erg nieuwsgierig of het deze ronde wel gelukt is. Ik heb het idee dat ik wel op het juiste moment heb geklust.
Maar je weet het maar nooit met die onregelmatige cyclussen.
Als ik dan lees op de babybrabbel dat 75% van de vrouwen binnen een half jaar zwanger is dan begin ik me toch wel een beetje zorgen te maken.  Ergens moet ik niet klagen, ik zie hier zoveel vrouwen voorbij gaan die al heel lang bezig zijn. Maar had ergens al niet verwacht dat ik er wat langer over zou doen (net als ieder ander denk ik). Maar we blijven gewoon verder klussen en wachten iedere ronde weer met spanning af.
Wanneer is jou NOD? en van alle andere meiden in ronde 6. Ik ben benieuwd.

Liefs,
Pebbles

Terug
Bovenaan