Hello Ladies,
Ik ben Mylène en net lid geworden van dit forum, ik ben 36 jaar en probeer zwanger te worden sinds oktober, weet niet precies of ik in ronde 6 zit, maar dat zal wel, heb hele korte cyclus. Toen ik was gestopd met de pil kwam mijn ongesteldheid steeds een dag eerder, tot vorige maand. Ik wist dat ik het op zaterdag moest worden, maar het kwam niet, voor mij was dat de eerste keer dat ik erop moets wachten... Wat een ellende zeg, nu weet ik wat vele van jullie iedere maand moeten doorstaan. Het kwam uiteindelijk net voor het slapen gaan en zette de dag erna goed door. Net deze ronde was ik er niet zoveel mee bezig omdat ik het goevel heb dat een voorjaarskindje veel beter bij ons past dan een winterkindje. Dit gaf mij de rust om er even niet zo mee bezig te zijn...
MAAR juist deze week ben ik met vlagen erg misselijk en als ik te snel opsta of teveel doe wordt het erger, als ik iets eet minder, mijn tepels zijn erg gevoelig, ben heel erg moe en erg humeurig geweest. Voel in mijn buik verder niets maar dat heb ik ook niet als ik ongesteld moet worden..
Aangezien ik as woensdag zo ongeveer ongesteld moet worden lijkt het me zo vroeg voor de verschijnselen, wat denken jullie?
Ik durf in ieder geval nergens op te hopen,
Liefs en succes allemaal
Mylène