Wie zit er nog meer in ronde 6

Hai pebbles,

Is je nod 29 maart. Nou maar hopen dat de rd niet komen. Spannend hoor.
Mijn nod is denk tussen de 19 en 24 april. Ik denk dat wij volgende week onze klusweek hebben offfff die week erna. Moeilijk is dat he als je onrelmatig bent.

Liefs Iris

hi dames,

Het is weer zover:

Ben nu twee dagen overtijd....maar eigenlijk 1, want ik moet nog gaan slapen en het is al over twaalven.

vandaag (vrijdag) gaan we met vriendinnen naar Valkenburg, ik zie mijn vriend niet meer voordat ik vertrek, en toch ga ik morgenvroeg testen, want ik wil weten of ik kan drinken ja of nee. Tuurlijk het kan zo zijn dat ik negatief test en volgende week positief, ik ga ook niet me helemaal lamlazarus zuipen, maar als ik posi test dan drink ik helemaal niet, test ik nega dan drink ik wl iets maar niet veel.
De meiden waarmee ik ga weten het allemaal niet, op een na. Die weet ook al dat ik overtijd ben.

Het ergste is: test ik positief, dan moet ik tot zondag wachten voordat ik mijn vriendje zie en het kan vertellen, ik wil het gewoon echt niet door de fone vertellen, maar dan kan ik in valkenburg wel een leuk cadeautje voor hem kopen!!!

Wat zouden jullie doen in zo`n situatie?

xxx

wy2006

Hallo Meiden

Ik zit ook in ronde 6 en ben 2 dagen overtijd. Ik moest 28 maart ongi worden.
Alleen omdat ik  een  onregelmatige cyclus heb, hoeft het niets te betekenen.
Ik word daar zo (  schijtziek )  van. Ik voel me wel al een paar dagen anders dan normaal.
Nou veel succes  en hopen maar dat de ongi uitblijft.
Groetjes Patricia  

Dat wachten is het ergste he?
Ik zou of op  3 april of op 6 april mijn NOD hebben. De hele maand heb ik er echt niet veel aan gedacht, en nu kriebelt het weer gigantisch.
De dagen kunnen niet snel genoeg gaan.
En ik probeer heel hard nergens op te letten wat kwaaltjes betreft, want ik had er de afgelopen maand heel veel, en ben toen gewoon ongi geworden.

Hè hè, dit moest ik effe kwijt. stomme zenuwen.
Ik wens iedereen van harte en positieve test in ronde 6.

Groetjes,
Brinn

Hoi Dames

Ik ga toch echt geloven dat mijn ongi eraan komt, ik heb ontzettend last van mijn benen. Meestal komt mijn ongi dan. Nou mocht het zo zijn dan gaan we gewoon weer vol goede moed ronde 7 in. Succes allemaal
groetjes Patricia

Hier ook ronde 6 maar alwel vanaf augustus aan de klus. Extreem lange cyclus dus...

Succes!!

Groetjes, mamaloe

Hallo ronde 6-gangers..

Heb vanmorgen getest, maar negatief, maar ook niet ongi, dus k weet nog weinig... Mijn ronde 6 duurt dus nog even wat langer, grrrrr..

Succes voor de rest die aan het wachten is..

Knuf Mylène

Helaas, op naar ronde 7!!! Ben net ongi geworden en dus moeten we nog even meer geduld hebben..

Liefs Mylène

Terug
Bovenaan