Wie zit er ook aan een tweede kindje te denken?

Heej meiden,

Wat leuk al die reactie´s, zoveel had ik er niet verwacht! Wij moeten tot eind januari wachten, maar het begint bij ons alle twee steeds meer te kriebelen. Mijn man wil ook heel graag een tweede!
Voor de meiden die al zwanger zijn Gefeliciteerd!! En voor de rest veel klus plezier gewenst hihi!!

@irene Leuk dat we op ongeveer dezelfde tijd gaan starten!! Geniet van je wijntje deze kerst!
@grote broer Hoe is het vandaag gegaan op je NOD?
@Jamie wat leuk dat je alweer zwanger bent, het is volgens mij altijd de vraag wanneer de geschikte tijd ervoor is. En vooral bij een tweede omdat je nog helemaal niet weet wat de leeftijd van de eerste doet met het gedrag!
@ Stefanie jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! goed uitgekozen om uitgerekend te zijn op de verjaardag van je eerste! Het lijkt me ook weer zo leuk om de nieuwe babykamer in te gaan richten maar daar moeten we voorlopig toch nog maar even mee wachten denk ik!
@ Do wat fijn dat je nu toch zwanger bent! geniet er lekker van!!
@ Marina, ik kan me voorstellen dat het na een pnd extra moeilijk is om voor een 2e te gaan. Het wil natuurlijk niet zeggen dat het weer zo loopt maar het blijft spannend!
@MJ wat leuk al 3 jongens!! wij hebben een dochter van 1,5 maar een jongen lijkt me toch ook erg leuk!! Succes met beslissen!

groetjes Karen

Bij ons is het hoofdstuk gesloten.
Ik heb er nou 2 een jongen en een meisje wat wil je nog meer.
Voor mijn gezondheid zou het ook niet goed wezen ik heb de babyspullen weg gedaan heb nog een paar dingetjes over het voelt ook wel goed.
Shanice slaapt nou ook in een grot bed net als haar broer en ze spelen zo leuk samen er zit 2,5 jaar tussen leuk leeftijdverschil.

Wij gaan er maart weer voor. We hebben even een pauze ingesteld omdat we volgend jaar oktober 3 weken met de hele familie naar Bali gaan (mijn ouders betalen:) Als ik nu zwanger word moeten we met een baby van een paar maanden en een peuter van twee en half een lange vliegreis maken. Dat zien we niet echt zitten. Aan de ene kant wel balen die pauze. Elke maand denk ik; weer een gemiste kans...

Groetjes,

Hoi Karen,

Wat lief dat je er naar vraagt, maar ik ben nog niet ongi geworden... Ik weet niet wat ik er van denken moet. Na de laatste curettage is m'n lichaam in ieder geval flink van slag, dus wie weet word ik over een paar dagen gewoon ongi.

Als ik woensdag nog niet ongi ben dan ga ik wrs testen. Na een jaar gedonder heb ik wel geleerd om niet te snel te testen.

Denk je dat je het volhoudt tot januari? Toen wij het besluit hadden genomen, was de drempel minder hoog en gngen we ervoor. Wat was dat weer spannend!

Geniet meis!!!

Liefs Lientje

Hoihoi

Wij weten het niet zeker maar op dit moment houden we t bij 1 kindje. Indy is alles waar we op hoopte en we kunnen haar nu alles bieden wat we belangrijk vinden (tijd, aandacht, en financieel...)
Misschien als ze wat ouder is. Maar ook omdat we niet precies weten of we nog een kindje willen van de donor, neigen we nu naar een NEE haha.
Maar ik ben soms een beetje bang dat ik daar spijt van ga krijgen....
Heb wel al alles verkocht... ach we zien wel.
Succes met klussen dames!!!

Hoi hoi!

Ook hier plannen voor een tweede.
We willen echter eerst beslissen of we wel of niet gaan verhuizen en zo ja, waarheen etc. etc.
Ik wil heel graag een tweede nu Isabelle toch richting de 2 jaar gaat (pas in april, maar de tijd vliegt...).
Ik heb namelijk geen zin om met een dikke buik te moeten verhuizen.

Dus... nog even afwachten en in de tussentijd maar goed de pil slikken.

Voor de dames die wel al bezig zijn/gaan: lekker veel oefenen! ;-)

Liefs Monica

Hallo,

Hier is de wens voor een tweede er ook. Alleen hebben wij in juli en september een bruiloft. De eerste van onze beste vrienden en de tweede van mijn zusje. Ik wil dan dus echt niet rond die tijd uitgerekend zijn. Zou het toch echt niet willen missen namelijk.
Dus wij moeten ook nog even wachten tot januari/februari. Ben wel al gestopt met de pil en we proberen het dus nu maar even rustig aan te doen. Niet dat dat altijd lukt hoor!! En ja mocht ik nu toch zwanger raken dan is dat maar zo. Niks aan te doen toch.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan