Wie zit er op het wachtbankje ;)

A

Anoniem

Guest
Hallo lady's,

Ik zit weer eens op het welbekende, koude en harde wachtbankje. Zes maanden maar houd mij maar vast aan de statistieken dat vrouwen (85%) binnen een jaar zwanger worden. Dat weerhoud mij van doordraaien ;)

Nou leek het mij wel leuk om te kletsen over de spannende wachttijd en kwaaltjes van het zwanger worden. Ook interessant: tempen jullie, checken jullie je slijm en of doen jullie aan ovulatietesten? Ik laat het voorlopig nog even aan moedernatuur over..
Mijn Nod is rond 26 september.

Liefs Bo

Hoi Bo,

Hier nog een wachtende. Ik laat ook alles voorlopig aan moeder natuur over, niks meten en temperaturen.
Wel heb ik de mazzel dat ik me ei goed voel aankomen.
Nu wachten tot de 25e

Suc6 met wachten

Anne1stein

Ik heb morgen mijn NOD.
Ik ben benieuwd of het raak is deze ronde; heb wel wat klachten, maar heb ook flinke buikgriep gehad vorige week, dus ja, daar kan ik ook nog last van hebben.
Mocht ik niet ongesteld worden, dan ga ik donderdag testen. Hopelijk nog maar heel even op het wachtbankje!

O ja, ik wacht deze ronde wat langer met testen, omdat de vorige keer ik twee dagen voor NOD heb getest en er een licht streepje was, terwijl ik wel ongesteld werd!

Ook ik zit op het wachtbankje tot het weekend! Ik voel mijn eisprong ook altijd en zie het aan mijn slijm. Deze keer wel ovutesren gebruikt omdat ik 7 weken geleden een miskraam heb gehad wist ik helemaal niet hoe mijn cyclus was. Ik voelde hem en heb toen een test gedaan en die was harstikke positief.

Ben benieuwd of ik weer opnieuw zwanger ben.....we wachten blehhhh

Succes voor iedereen!

Ik zit op mijn eisprong te wachten,
Heb hem volgende week als het goed is hihi.

Succes meiden! Ik duim voor iedereen!
Liefs

Ik wacht ook tot volgende week dinsdag! hopelijk dat het na 18 rondes en heel wat ellende raak is. ik let nu even nergens meer op en probeer me niet te veel te focussen... we zien wel wat het wordt. Iederen Succes met wachten!!

@ Anne1stein, spannend! Hoe lang ben je al bezig?
@ Marijke, spannend ik ben benieuwd! Laat je even weten als je getest hebt?
@ beauty27, jeetje hetig! Dat houd een vroege miskraam in toch? Ik hoop voor je dat je bevruchte ei blijft plakken..
@ Bosbesje, even geduld meid! Voel je je ei goed? temp, of gebruik je ovulatietesten?
@ Jessica1985, ik hoop oprecht dat het ditmaal raak is voor je! Ik snap je maar het is vast frusterend!

Spannend meiden, ik hoop dat iedereen een positieve test mag vashouden en een ei die blijft plakken uiteraard!

Nog geen vage kwaaltjes hier, voel me goed! Haat het als me lichaam me voor de gek houd..

liefs

Terug
Bovenaan