Wie zit er op het wachtbankje ;)

@Bo

Wij zijn vanaf februari bezig. in mei was ik zwanger,maar helaas een vroege mk gehad.
sindsdien doet mijn lichaam raar.... begin september eindelijk weer eens ouderwets een hele week ongi gehad. (zo ken ik mezelf weer) en nu wachten of we echt zo goed geklust hebben als dat we wel denken.
mag geduldig wachten tot de 25e ofzo.

nu al wel weer van die vage klachten als beetje gevoelige borsten en veel last van maagzuur. iets wat ik nog nooit gehad heb.

groet Anne1stein

Ook ik schuif aan op het wachtbankje. Door mijn onregelmatige cyclessen, weet ik alleen niet precies hoelang ik nog op het wachtbankje mag blijven zitten.
Zit nu op dag 38 en mijn langste cycles is 47 dagen.
Dus dat ik nog 11 dagen lang zitten, nu hopen op veel zitvlees..

Ik wacht ook gezellig mee,...tijd dat we er wat kussentjes op leggen :)...
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, afgelopen maand was het .42 dagen en de maanden er voor steeds 36...ben de kluts een beetje kwijt!!!
ik zal het eens even berekenen....

@ Anne1stein, wat verschrikkelijk voor je. Trouwens voor iedereen die dit heeft moeten mee maken..
Klinkt logisch dat je lichaam dan helemaal van slag is.

Sterker nog, ik weet een beetje hoe je je gevoelt moet hebben. Ik heb vorig jaar zomer een miskraam gehad na 8 weken en 3 dagen. Ik bloedde had kramp en dacht vrijwel direct dit is niet goed. Ik belde de verloskundige voor een echo en de rest is geschiedenis. Lichamelijk krijg je daarna de ene klap na andere te verwerken ( zal jullie de details besparen:)) en geestelijk doe je het ook al niet zo goed. Daarna storte ik me op werken, vrienden & familie en vakantie. Even helemaal niks op het gebied van zwanger worden. En begin april weer met een fijn gevoel aan het kindjewillenkrijgen begonnen.
Minder beladen dan dit kon ik het niet omschrijven!;)

@ mart1985 & noeltje, gezellig!
Haha inderdaad noeltje een paar van die heerlijke grote ( we hebben een grote bank) relaxe kleurige kussens om de boel wel vrolijk te houden ;)
Hoe lang zijn jullie al bezig?
Irritant zeg die lange cyclussen! Gebruiken jullie wel ovulatietesten?
Liefs

Wij gebruiken geen ovutesten, eigenlijk zijn we vorige maand voor het echt gestart....dus ik ga niet klagen dat het niet gelukt is...als ik sommige verhalen lees hoe moeilijk het is om zwanger te worden...lijkt me heel moeilijk om mee te maken...mijn schoonzusje kon ook heel moeilijk zwanger raken...steeds via Clomid en controles konden ze zwanger worden...inmiddels is de derde onder weg..en de laatste zwangerschap is zelfs spontaan ontstaan..

Wij hebben al een dochter van bijna 5.voor haar, maar ook zekers voor ons zelf,willen we graag een 2e er bij...dan is het compleet...ben nu ook super gelukkig hoor...maar onze zwangerschap komt nog wel....een kindje krijgen is een gegeven, die neem je niet zo maar even..

Liefs

Oke, was je daarvoor aan de anticonceptie? Misschien dat je cyclussen daarom zo lang zijn.. Hoef je je inderdaad nog niet druk te maken aangezien het bewezen is dat je kinderen kan krijgen en dat het nu de eerste ronde is. Weinig vrouwen raken de eerste ronde zwanger al lijkt dat vaak wel zo.
Was je snel zwanger van je dochter?

Liefs

Super meiden! marijke24 mag met een positieve van het wachtbankje af ;)
Nogmaals gefeliciteerd!
Ik hoop op veel positieve testen de komende tijd!

@B087 Hey, ik gebruik eigenlijk geen ovutesten en ook geen temp, ik voel hem eigenlijk elke maand. Heb een keertje een ovutest gebruikt, en hij was posi, op de dag dat ik dacht dat ik mijn eisprong had :)

xx

Terug
Bovenaan