Wie zit ook in spanning??

Hoi,

Hier nog steeds spanning hoor. Nog steeds geen ongi. en vandaag met de kruidvattest getest en die was negatief. Dus ik weet eigenlijk nog steeds niks, hihi.

@ Valesca79
Spannend hoor. het klinkt idd alsof je zwanger bent. Hier een beetje hetzelfde verhaal. Al een paar weken last van mijn buik en erg moe. Bij vlagen misselijk, maar nog steeds een negatieve test. Mijn nod was dinsdag. Het is voor mij de eerste ronde.

xx Natasja

Goedemorgen dames!

Ik ben vanmorgen toch ongi geworden.....
Was 2 dagen overtijd!! Op naar de volgende ronde!
Jullie al getest...???

Liefs Roos

Hoi

Weer een dag verder en nog niet ongesteld. Morgenochtend testen...ben benieuwd!!
Hoe staat het er bij jullie voor??

Roos, wel balen. Jammer genoeg hebben we het zelf niet in de hand!!

Valesca79, je zal idd wel  zwanger zijn, maar een test is dan wel echt een bevestiging. Dan weet je het zeker. Dat zou wel prettig zijn!!!

Natasja, echt zo raar van die testen. Ze zeggen dat je op de dag dat je ongesteld moet worden al kan zien of je zwanger bent. Echt een beetje jammer allemaal. Maar niet niet ongesteld is een goed teken!!!

Natascha, en al ongesteld? Hoop het niet voor je. Je bent al best lang bezig, hoop echt voor je dat het lukt (of gelukt is).  Ik was zelf bij de 1e ronde al zwanger, maar helaas een miskraam. Nu dus eigenlijk pas voor de 2e ronde. Zou wel heel veel geluk hebben als het nu gelijk raak zou zijn.

Kus

hallo,

moest dinsdag ongi worden nog niks te bekennen. inderdaad ook van die kwaaltjes.
veel moe, trek in apparte dingen, en met vlagen misselijk.
Als er morgeno ochtend nog niks te bekennen is gaan we een test doen.
Af wachten dus en dat is wel moeilijk.

Trouwens balen dat je ongi bent.

Kus feetje

het schijnt vrij vaak voor te komen dat de eerste weer na de NOD negatief getest word terwijl vrouwen toch zwanger zijn

ik heb het een beetje uitgezocht en nagevraagd

dus meiden die over tijd zijn en "kwaaltjes" hebben.....houd moed :)

Hallo allemaal,
Ik zit ook nog steeds in spanning. Heb op het forum gelezen dat je ook met een ovulatietest kunt testen op zwangerschap dus dat heb ik vanmorgen gedaan en er stonden 2 dikke strepen maar 2 uur later met een zwangerschapstest negatief. Mijn ei kan ik niet meer hebben want ben 10 mei ongi geworden en zit meestal met de cyclus rond de 31 dagen, vorige maand 34 dagen. Ik heb ook niet echt kwaaltjes eerder een ongi gevoel en beetje soort van blaasonstekingsgevoel???weten jullie misschien raad???
Hoop voor degene die nog niet ongi zijn geworden dat jullie lekker zwanger zijn en hoop het voor mezelf ook!!!

liefs Caatje

hoi allemaal

ik heb vanmorgen ook een test gedaan omdat ik het niet meer hield (1e test dus deze cyclus) maar deze test gaf aan dat ik niet zwanger ben) ..ik had me nog zo voor genomen dat ik deze keer echt wat langer zou wachten met testen ..voel me ook echt of elk moment de menstruatie eraan kan komen ..dit is zeker al vanaf gister dat gevoel ! ik kan nog niet echt spreken van over tijd omdat ik niet helemaal regelmatig ben ..gemiddelde is 31 dagen en ik ben toevallig ook 10 mei voor het laatst ongesteld geweest toevallig he !
voor diegene die morgen een test doen ..ik duim voor jullie hoor en voor de anderen natuurlijk ook (en ook nog steeds voor mijzelf) zolang je menstruatie wegblijft ...heb je steeds hoop dat je zwanger kan zijn !!

gr natascha

Hoi,

Hier geen spanning meer. Ben vanmorgen ongesteld geworden.

xx Natasja

Terug
Bovenaan