wie zou de eerste zijn...

Hi Meiden,

Ik kijk regelmatig even op het januari en februari forum, voor de mensen daar is het nu natuurlijk superspannend, hun beebjes kunnen zich ieder moment aandienen...

Zijn er bij ons geplande keizersnedes?? En wie zou de eerste zijn om te bevallen hier??

Hahah spannend hoor allemaal ;-)

lfs Mick

Ik niet in ieder geval,.. teminste.. zo ver ik weet!

Half maart uitgerekend en wel kans dat het iets eerder gehaald zal worden, dus hooguit eerste week van maart dan..

Kijk er zo naar uit... spiek ook regelmatig bij januari om te zien wie er geboren is.

Schrok wel van één topic.. Zo een zorgeloze zwangerschap en bevalling en 't  andere moment... Niet te diep over nadenken, al is het wel iets wat kan gebeuren.

Maar ben ook zo benieuwd naar de baby's hier.. Natuurlijk hopen dat niemand je naam/namen ook heeft hihi.. Niet dat het wat uit maakt , maar altijd leuk als je een ander er mee kunt verrassen!!

Esmé mv Kay en ???

(30.4 wk zwanger)

Hoi!
Tja, het begint echt spannend te worden he! Ik ben dan wel uitgerekend op 11 maart maar de eerste kwam een week te vroeg en aangezien minimaal een week te vroeg geboren worden erg in de familie zit gok ik op de eerste week van Maart.. Maar er zijn misschien al wel dames die in februari bevallen..Volgende maand al!!!
En Esme, ik ben idd ook heel beniuwd naar alles namen!

Liefs,Marcia mv Puck en 31w1d zw

Nou dat is idd heel erg heftig (januari topic), je grootste nachtmerrie momenteel denk ik!!! Het blijft ook steeds door mijn hoofd spoken.

Mijn man en ik waren beide te vroeg, ik 5 weken hij 4 weken, ietsje te vroeg lijkt me eerlijk gezegd wel lekker hoor... Maar ja, je hebt er niks over te zeggen...

Ik ben 3 maart uitgerekend.

Vmo bij de gyn geweest en kreeg complimenten dat het zo goed gaat. Ze vond dat mijn bloedsuiker en gewicht heel goed waren en de beeb doet het goed. We hebben nogal een voorgeschiedenis en heb een lieve gyn die we inmiddels al een heel aantal jaren regelmatig zien. Deed met toch goed om te horen!!

liefs mick

Hi ladies,

Dat denk ik ook vaak: wie is de eerste? En wie is de laatste??
Ik heb altijd t vermoeden gehad dat ik eerder zal bevallen, omdat ik zelf 4 weken te vroeg was en omdat ik een kleine kans heb op n vroeggeboorte door een eventuele poliep in mn baarmoeder. Maar die kans is niet heel groot daardoor en ze houden t in de gaten.
Ook denk ik dat ik eerder beval omdat ik zo enorm veel vruchtwater heb en een megabuik heb! Maar, hoorde laatst ook dat dat er juist voor kan zorgen dat je langer rondloopt.

Ik ben 30 maart uitgerekend en hoop niet dat ik de laatste zal zijn, je merkt toch wel dat het dan "ineens" erg rustig is op de forums. Logisch ook, maar als je dan de laatste bent dan is dat wel beetje ongezellig....

Heb t vermoeden dat ik beval in de eerste helft van maart, dus ik zet in op 14 maart! ;-)

Groetjes Janneke

He hoi

Ik ben ook erg benieuwd wie er als eerste gaat bevallen.
Ik ga er helemaal van uit dat ik niet de eerste ga zijn.
Ben met mijn dochtertje ook 8 dagen overtijd gegaan en ga er dus nu ook vanuit dat ik 11 Maart voorbij ga........

Tja en de namen, ik ben erg benieuwd!!!! Welke namen hebben jullie de beebs gegeven.
Spannend, spannend!!!

Ik heb het tropic op het Jan-forum ook gelezen, VRESELIJK!!!! Maar niet teveel aan denken, maar het is echt een nachtmerrie.

Nog een aantal weekjes en dan gaat de eerste Maart-baby geboren worden, SUPER!!

X Naomi
Mv Maud en ?
31,1wk

Hoi allemaal,

Ben ook erg benieuwd!

Ben 1 maart uitgerekend, dus ik zou de eerste kunnen zijn.

Ik heb zelf het gevoel dat ik in februari zal bevallen (heb 25 februari in mijn hoofd), dit komt doordat mijn dochter op Koninginnedag geboren is, mijn zoon op 21 maart als de lente begint en op 25 februari is opa jarig. Ik heb echt zoiets van, deze zal ook wel op een dag komen dat er iets speciaals is.

Maar ja, het is maar een gevoel.

Ben ook zeer nieuwsgierig naar de namen en wat het gaat worden bij iedereen (wij weten het, maar houden het als verrassing).

Allemaal veel succes met de laatste weken en zet hem op met de bevalling!

Groetjes Sandra

Ik hoop het niet te zijn!

Vorige keer was ik half maart uitgerekend en ben ik begin februari bevallen (5 weken te vroeg). Maar dat was bij de tweeling.

Nu ben ik 10 maart uitgerekend en ik ga er zelf vanuit dat deze te laat komt. Zelf was ik 3 weken te laat.....

gr,
Martine

Terug
Bovenaan