wie zou de eerste zijn...

Ik ben 23 maart uitgerekend, maar eventueel kan het een geplande keizersnee worden als het kindje groot is.   Moet ik de groeiecho's afwachten.
Als het kindje niet te groot is denk ik aan een 1 april kindje, is precies zelfde aantal dagen later als Feline later is geboren na de uitgerekende datum.
Maar goed je weet t nooit. Een vriendin was bij de eerste 5 dagen overtijd en nu 6 dagen eerder..

groetjes Mariska

ps het topic in januari is echt verschrikkelijk...

Ik ben 8 maart uitgerekend maar liep met Fleur 16 dagen overtijd. De kans is heel groot dat ik weer overtijd loop. Hoop alleen niet te lang, want mn schoonzus is de 20e uitgerekend. Ik verwacht in ieder geval geen bevalling voor uitgerekende datum. haha

Hey!

Vrees dat ik ook niet de eerste ben. Bij Joris 10 dagen over tijd (wat een ramp, vooral omdat iedereen toen al een week of 7 riep...nou ik zie het al wel...die komt zeker te vroeg!).
Reken er nu weer op dat ik over tijd ga lopen. Vorige zwangerschap ben ik door 2 bekende medezwangeren 'íngehaald' dat is geen pretje hoor..maar nu zal het wel minder erg zijn vooral omdat ik er nu niet op reken dat het kindje wel eerder zal gaan komen!

Groetjes

hoi ja leuk onderwerp dit had ik ook gedacht wie is de eerste ik sta als 1 maar denk dat er wel iemand mij voor is haha op 1 maart ben ik uit gerekent ik ga zelf uit van de 28 daar hoop ik op. was zelf trouwens 4 weken te vroeg maar ben een tweeling dus die komen wel vakker eerder. we horen het van zelf wel spannend doei

Hoi dames,

het is een hele tijd geleden, maar ik lees toch nog eens even mee.
Ik ben 14 maart uitgerekend. Nu, ons kleintje zit ondertussen flink voor op schema.
Mijn eerste dochtertje is 2 weken te vroeg gekomen, dus ik denk dat ik ook in februari zal bevallen. Is natuurlijk geen garantie, maar heb sterk het gevoel.
Ik ben gigantisch dik en het is precies of het elk moment kan komen, ik probeer het dus een beetje rustig aan te doen, in de mate van het mogelijke natuurlijk. Ben nog deeltijds aan het werk.

We zien wel e...

Liefs,
van ons

Halo meiden,

Ik ben 5 maart uitgerekend dus het zou een heel eind kunnen dat ik bij één van de eerste hoor. Als ik naar mezelf kijk (ben een 7 maands kindje) zou het dus best kunnen dat ik snel ga bevallen. Zelf heb ik ook het vermoeden dat ik eerder ga bevallen.

En wat betreft de namen daar ben ik ook heel nieuwsgierig naar. Wij zijn zelf nog steeds niet uit een leuke jongensnaam. We moeten nu heel snel gaan beslissen. Ook hebben we de geboorte kaartjes nog niet uitgezocht.

Er moet nog een hoop gebeuren. Ik moet nog 4 weken werken voordat ik met verlof kan.

Nou meiden heel veel succes de laatste paar weken.

Gr. Corrie

Pff ik hoor ook regelmatig: Weet je zeker dat het er eentje is?? (mwah, na ongeveer 10 echo's zijn we hier wel vrij zeker van hoor....)  Of:  Nou het zal niet lang meer duren he??

En ik was zelf nog wel een beetje trots dat ik tot nu toe  10 kilo ben aangekomen, was heel bang voor 30 ofzo, nou ja vooral bang hoe ik dat er weer af moet krijgen... (eeuwige strijd, die kilo's hahaha)

Het lijkt me zo naar om over tijd te lopen, dat je zo moet wachten... Beetje te vroeg lijkt me fijner, maar ja dat heb je niet voor het kiezen he?? Mijn beeb liep  afgelopen week  5 dagen voor op schema (na echo), dat is niet veel toch??

lfs Mick

Terug
Bovenaan