wie zou er voor mij willen peddelen

A

Anoniem

Guest
hallo zou iemand voor mij willen peddelen?
wij zijn nu ongeveer 5 maanden bezig om zwanger te worden
ik had 17 juli ongi moeten worden maar ben het nog steeds niet
maar mijn cyclus is tussen de 28 en 35
dus het kan alle kanten nog op

groeten eashr

Er is momenteel iemand op deze site en die heeft voor mij toen straks ook gependeld. Als je een paar onderwerpen naar beneden zoekt, zie je ook zo'n vraag staan. Er staan ongeveer al 45 reacties bij.
Misschien kan zij jou helpen.
Suc6 ermee en natuulijk ook met het zwanger worden.

Liefs Mootje

Hey Eashr,

Spannend he....mijn cyclus ligt tussen de 26 en de 31 dagen.
Ik ga komende maanden maar temperaturen. zo kun je een beetje inzichtelijk krijgen wanneer nou precies je eisprong is....
Ik hoop voor je dat de rode duiveltjes niet op bezoek komen...
zal voor je duimen.

Groetjes,

Mootje

hoi mootje
bedankt voor je reaktie
kan ik die persoon zo benaderen en vragen of ze willen pedellen voor mij
ik zit namelijk nog niet zo heel lang op deze site
dus ben nog even aan het aftasten hoe het in z,n werk gaat
ga na de vakantie maar beginnen met tempraturen
jij ook veel succes

groeten alinda

Hallo

Ik ben nadia 2 maanden ebzig om zwanger te worden maar zit met het probleem dat ik sinds dat ik eind maart egstopt ben met de pil niet meer ongesteld ben egworden dus niks kan pijlen en niet weet eispong heb of niet kent eimand dit en zo ja nog suggesties

groetjes nadia

Ze heet Yasmine.
Kijk maar eens bij de andere onderwerpen. er staat ook iets bij over het onderwerp en er staan rond de 45 reacties bij. je kunt hier gewoon op reageren en dan maar kijken of yasmine er ook nog is.....
suc 6

Hoi Nadia...

waarschijnlijk moet je eerst nog ontpillen. het kan een tijdje duren voordat je normaal ongesteld wordt. Bij mij gebeurde dat gelukkig meteen maar ik ben wel een beetje onregelmatig. tussen de   26 en de 31 dagen in. wij zijn nu bezig voor de 4de ronde. als deze maand weer niets wordt wil ik gaan temperaturen. zo kun je ook een inzicht krijgen wanneer je eisprong is.
suc6 ermee

Groetjes,

Mootje

quote: mootje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 18:15:55'));

Hoi Nadia...

waarschijnlijk moet je eerst nog ontpillen. het kan een tijdje duren voordat je normaal ongesteld wordt. Bij mij gebeurde dat gelukkig meteen maar ik ben wel een beetje onregelmatig. tussen de   26 en de 31 dagen in. wij zijn nu bezig voor de 4de ronde. als deze maand weer niets wordt wil ik gaan temperaturen. zo kun je ook een inzicht krijgen wanneer je eisprong is.
suc6 ermee

Groetjes,

Mootje

Hoi Mootje

Ja dat denk ik ook maar duurt wle erg lang en heb maar een hele lichte pil gehad dus erg vreemd hoop dat het waar is wat de dokter zegt dat je zonder ongetseld te worden ook zwnager kunt raken maar ben ook bang dat ik er teveel mee bezig ben en daardoor ook niet wordt. mijn tweelingzus is namelijk zwanger en was meteen de eerste keer raak en hoopten dat we samen konden zijn dus nu erge druk op mij vandaar

Terug
Bovenaan