wie zou er voor mij willen peddelen

volgens mij heb je geen eisprong gehad als je niet ongsteld wordt, maar ik kan het ook helemaal verkeerd hebben hoor.
iedereen zegt dat je er niet teveel mee bezig moet zijn...maar goed, als je ervoor kiest om zwanger te worden, ben je er natuurlijk mee bezig....
Ik hoop, in tegenstelling  tot vele andere  hier op dit forum, dat je de rode duivels maar snel mag verwelkomen....
suc 6 en hou me op de hoogte, ok?

Groetjes,

Mootje

quote: mootje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 18:28:15'));

volgens mij heb je geen eisprong gehad als je niet ongsteld wordt, maar ik kan het ook helemaal verkeerd hebben hoor.
iedereen zegt dat je er niet teveel mee bezig moet zijn...maar goed, als je ervoor kiest om zwanger te worden, ben je er natuurlijk mee bezig....
Ik hoop, in tegenstelling  tot vele andere  hier op dit forum, dat je de rode duivels maar snel mag verwelkomen....
suc 6 en hou me op de hoogte, ok?

Groetjes,

Mootje

Hoi

Ja ik hoop van wel en dat de arts gelijk hefet en inderdaad als je ervoor kiest om zwanger te willen worden kun je het gewoon niet van je afzetten en zeker niet nu mijn zus zwanger is en ik werk ook nog opo de planning van de kraamzorg? Hoe alng wsa jij nu bezig? houdt je zeker op de hoogte jij mij ook?

hoi nadia
ik heb het bij mijn tweede zwangerschap ook gehad
gestopt met de pil en ik werd niet meer ongesteld
allerlei zwangerschapstesten gedaan steesda neg maar was toch zwanger
succes eashr

quote: eashr reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 19:06:27'));

hoi nadia
ik heb het bij mijn tweede zwangerschap ook gehad
gestopt met de pil en ik werd niet meer ongesteld
allerlei zwangerschapstesten gedaan steesda neg maar was toch zwanger
succes eashr

Hoi

en wezen de etsten dan uit dat je niet zwanger was of hoe bedoel je snap het niet helemaal

nadia

hoi nadia
ik heb dus allerlei testen gedaan omdat we op vakantie gingen en wou weten waar ik aan toe was
maar de testen waren neg
toen ben ik naar de huisarts gegaan en daar hebben ze ook een test gedaan weer neg terwijl ik al 7 weken overtijd was
toen ik 9 weken zwanger was was de test pas pos
en de echo wees dus wel uit dat ik toen al zwanger was
dus gestopt met de pil helemaal niet meer ongi geworden
maar dat kan bij jou wel anders zijn dat weet ik niet
groeten eashr

wij zijn nu voor de 4de ronde bezig....van ons eerste kindje...
De eerste maand dacht ik dat het meteen raak was want ik had alle verschijnselen...
bleek het ontpillen te zijn. flink balen toen!!! was wel blij dat ik ongesteld werd, want ik heb ruim 13 jaar een zware pil geslikt.
maar nu mag het wel raak zijn van mij!!! de maanden duren nu ineens 2 keer zo lang, sinds we ermee bezig zijn.

quote: eashr reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 19:16:04'));

hoi nadia
ik heb dus allerlei testen gedaan omdat we op vakantie gingen en wou weten waar ik aan toe was
maar de testen waren neg
toen ben ik naar de huisarts gegaan en daar hebben ze ook een test gedaan weer neg terwijl ik al 7 weken overtijd was
toen ik 9 weken zwanger was was de test pas pos
en de echo wees dus wel uit dat ik toen al zwanger was
dus gestopt met de pil helemaal niet meer ongi geworden
maar dat kan bij jou wel anders zijn dat weet ik niet
groeten eashr

Hoi

Oh dat is wel goed nieuws dan voor jou was het bij mij ook maar zo ja na stoppen pil ben ik wle van de laatste pilronde nog ongesteld geweest erna niet meer en dat is nu 4 maanden geleden maar ben pas voor de echt begonenn in juni dus 2 manden geleden heb me vorige week eerste keer getest en was negatief

nadia

quote: mootje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 19:16:25'));

wij zijn nu voor de 4de ronde bezig....van ons eerste kindje...
De eerste maand dacht ik dat het meteen raak was want ik had alle verschijnselen...
bleek het ontpillen te zijn. flink balen toen!!! was wel blij dat ik ongesteld werd, want ik heb ruim 13 jaar een zware pil geslikt.
maar nu mag het wel raak zijn van mij!!! de maanden duren nu ineens 2 keer zo lang, sinds we ermee bezig zijn.

Hoi
Ja daarom vind ik het bij mij zo raar hele lichte pil gehad en dan 4 maanden al niet ongesteld geweest ja inderdaad de maanden sluipen nu van de ene kant wil ik dat ze snel gaan maar van de andere kant denk ik oh nog alnger bezig al en nog niet zwnager

nadia

Terug
Bovenaan