Wiebelmeiden 7

A

Anoniem

Guest
Nou meiden,

hier dus wiebelmeiden nummer 7 alweer.
Hopelijk kletsen we hier weer net zoveel als op nummer 6
en hebben we veel heel veel goed nieuws en gezellige berichten hier

Liefs xxx

Hey Meiden,

Ja ik heb dat topic helemaal gevolgt en idd slaat helemaal nergens op. Had niet eens de behoefte om te reageren. Mensen kwetsen enzo is niet echt mijn ding, maar het topic laten ze nu gaan gelukkig. Ruzie op het forum is nergens voor nodig. We zitten hier allemaal voor het zelfde. Wij (wiebelmeiden) werden gelukkig niet genoemd. Er heeft ook niemand van ons gereageerd, hahaha.

Ja idd, heb het net ff zitten narekenen in mijn agenda en ik zit vandaag op dag 41!! Maarre ik wacht nog ff hoor een paar dagen. Denk dat ik pas een donderdag ga testen als ik het kan (het wachten zolang) hahaha. Maar dat zal mij best wel lukken!!!

Ja ben echt blij dat ik weer ben opgeknapt en dat het niet doorgezet heeft. Ben vanmiddag lekker met mijn vriendin naar de Mac Donald geweest en daarna een terrasje wezen pakken. Het was zo lekker weer, zond om binnen te zitten.

Liefs xxx

Ps. Dit is nu berichtje nr 700 dus ik zal ff een wiebelmeiden 7 openen

@Anoek, Zo dus ff lekker een paar daagjes met je mannetje. Lekker hoor moet ook geneuren he. Voel je je verder wel goed??? Het gaat nu echt opschieten he. Hoe kijk je eigenlijk tegen de bevalling aan??

@Twinkel, Kan me voorstellen dat je gesloopt was van dat slenteren op de beurs de hele dag!!! Heb je nog wat gekocht trouwens???

Nou ik ga. Moet ff mijn dochter naar bed brengen. Ze is versletten en ligt haast bij papa op de bank te slapen en dat is niet de bedoeling!!!

Misschien tot later
Liefs xxx

@Patricia, versletten???? Wat is dat?

Met mij gaat het op zich wel goed hoor! Vandaag alleen weer eens eigenwijs geweest en net iets teveel in huis gedaan en dat moet ik nu dus bekopen met pijn in mn bekken en rug.... Ik leer het denk nooit.

Ga nu Boer zoekt vrouw kijken.

Liefs

Jeej,

wiebelmeiden 7 alweer. Pfoe, gaat hard. Jullie hebben veel gekletst zeg, afgelopen weekend. Heb nog niet alles teruggelezen hoor.

Patricia, spannend!!! Nog steeds geen RD's? Ik hoop echt onwijs voor je dat je zwanger bent.

En Mier, en Twinkel, was de 9maandenbeurs leuk? Druk? Ik had er ook wel heen gewild, maar helaas: 't kwam niet uit.

Wij waren namelijk afgelopen weekend n weekendje weg. Lekker naar Center Parcs (Eemhof). Heerlijk uitgerust, gezwommen, naar batavia-stad geweest (en kleren gekocht natuurlijk), van het weer genoten. De laatste 2 weekjes werken zie ik met vertrouwen tegemoet. Deze week vrijdag thuiswerken, dan volgende week 5 daagjes en dan verlof. Heerlijk!

Verder gaat alles prima. Mn buik is groot geworden (vind ik zelf, anderen vinden het nog steeds een erg bescheiden buikje,   maar ik trek het allemaal nog goed. Ook werken lukt nog goed (ben alleen af en toe met mn gedachten ergens anders ). Hoop dat ik alles af krijg wat ik af wil krijgen, zoniet dan draag ik het, met tekst en uitleg, over aan mn collega's.

Meiden, we gaan nog even van het lekkere weer genieten.

Tot snel,

liefs, Ukkie26

@twinkel; ik vond het ook erg bijzonder,en voor mij voelde het ook idd gelijk vertrouwd,echt leuk hoor!!! jullie nog lang gebleven?? wij waren lekker op tijd weer thuis maar vond dat wel fijn hoor want ik vond het erg druk!

@patricia; klinkt hoopvol zeg,goed dat je het zo kan volhouden met niet te testen maar ik snap het ook helemaal.

wat een zeurtopic is dat zeg! heb een paar reacties gelezen,maar vond het nergens over gaan dus maar snel weggeklikt.

ben stik verkouden voor de rest gaat het wel goed met me!

xxx mier

@ukkie; het verlof begint al op te schieten zeg! leuk!! fijn dat alles zo goed gaat,en je buikje mooi gegroeid is.

@anoek; lekker rustig aandoen anoekof krijg je al nesteldrang hahaha

xxx

Terug
Bovenaan