Jeej,
wiebelmeiden 7 alweer. Pfoe, gaat hard. Jullie hebben veel gekletst zeg, afgelopen weekend. Heb nog niet alles teruggelezen hoor.
Patricia, spannend!!! Nog steeds geen RD's? Ik hoop echt onwijs voor je dat je zwanger bent.
En Mier, en Twinkel, was de 9maandenbeurs leuk? Druk? Ik had er ook wel heen gewild, maar helaas: 't kwam niet uit.
Wij waren namelijk afgelopen weekend n weekendje weg. Lekker naar Center Parcs (Eemhof). Heerlijk uitgerust, gezwommen, naar batavia-stad geweest (en kleren gekocht natuurlijk), van het weer genoten. De laatste 2 weekjes werken zie ik met vertrouwen tegemoet. Deze week vrijdag thuiswerken, dan volgende week 5 daagjes en dan verlof. Heerlijk!
Verder gaat alles prima. Mn buik is groot geworden (vind ik zelf, anderen vinden het nog steeds een erg bescheiden buikje, maar ik trek het allemaal nog goed. Ook werken lukt nog goed (ben alleen af en toe met mn gedachten ergens anders ). Hoop dat ik alles af krijg wat ik af wil krijgen, zoniet dan draag ik het, met tekst en uitleg, over aan mn collega's.
Meiden, we gaan nog even van het lekkere weer genieten.
Tot snel,
liefs, Ukkie26