Wiebelmeiden 7

Hoi meiden,

Patricia wat spannend!!! Hoop dat je donderdag positief mag testen. Zit je nu al over je langste cyclus?

Mier bah verkouden, hoop dat snel over zal zijn.

Ukkie voor jou begint het nu wel erg op te schieten en  wat fijn dat je je nog zo goed voelt, dat hoor je ook wel eens anders.

Anoek rustig aan doen hoor, ookal is dat soms wel moeilijk;)

Hier weinig bijzonders, heb nog steeds het idee dat het niet raak is, ik voel me echt het zelfde als elke maand helaas. Tja nog steeds wel een beetje hoop, maar wordt steeds minder, dan is de teleurstelling misschien ook niet zo groot.

Liefs bo

Hoi meiden,

Ik heb de topic "Vrij ik verkeerd" nog niet gelezen, maar mijn nieuwsgierigheid is gewekt. Ik ga zo toch maar even kijken. Ach ja, bij tijd en wijle laait er wel eens wat op op het forum. Ik heb vaak echt geen zin om daar op te reageren. Maar ik ga het wel even lezen natuurlijk.

@Bo, ik snap wel hoor dat je niet durft te hopen. Het is toch alsof je je een beetje voorbereidt op (weer) een teleurstelling. Maar ik had ook niks in de gaten hoor voor mijn NOD. Ik heb meer getest met het idee van, dan weten we dat ook weer en kan ik met de kerst gewoon een wijntje gaan drinken. En toen waren we erg ondersteboven dat de test positief was. Ik duim voor je meid!

@Patrica, nog geen RD's dus. Super meid, ik hoop het zo voor je.
Wanneer testte je bij je dochter positief? Ook voor jou draaien mijn duimen meid!

@Mier, ik ben niet zo heel lang gebleven hoor op de beurs. Nadat ik jou heb gezien hebben we de andere helft van de beurs bekeken. We zijn nog even over de huishoudbeurs gelopen, maar rond 16 uur gingen wij ook naar huis. We hebben even geMact onderweg en toen waren we rond 19 uur weer thuis.

@Anoek en Ukkie - aftellen nu hè! Eerst de dagen dat jullie nog moeten werken (minder dan 10 alweer) en dan de dagen tot de bevalling.
Ik ben echt superbenieuwd naar jullie babietjes. Wel snel wat van jullie laten horen hoor na de bevalling, maak anders jullie mannen maar vast wegwijs op het forum!

Ik weet niet wie het vroeg, maar ik heb idd nog wel het één en ander gekocht op de beurs. Ik vond het nog wel wat moeilijk hoor, vooral omdat we de 12-weken echo nog niet hebben gehad. Ik weet wel dat ik er van uit moet gaan dat het goed zit, maar helaas weten we maar al te goed dat een eenmaal kloppend hartje geen garantie geeft op een goed verloop van de zwangerschap.
Maar ja, de beurs was nu en a.s. woensdag heb ik de echo.
Aan de andere kant had ik ook wel zoiets van "Nu ben ik zwanger en laat ik er dan ook maar van genieten, mocht het woensdag slecht nieuws zijn, dan heb ik in ieder geval genoten van de weken die ik zwanger was". Dus ik heb voorzichtig wat aankopen gedaan. Niet zoveel hoor. Even denken: 2 speentjes voor 2 euro, een flesje van de Bfree voor als de borstvoeding niet wil lukken, 2 wiegdekentjes voor in de kinderwagen in het olijfgroen en paars, een gevulde Woezel en Piptas en verder heb ik ook een heleboel gratis meegekregen bij de stands.
Ook heb ik me goed laten voorlichten over de kinderwagens.
Ik denk dat het bij ons een Quinny buzz wordt of de Mutsy. Wel met 4 wielen hoor.

Nou, nu ga ik nog even die topic lezen (ben wel erg benieuwd) en dan even koken.

Wie weet tot later vanavond.

Liefs, Twinkel3

oh dan ben je ook niet meer zo lang geweest dan,wij waren om kwart voor 3 bij de auto en waren al tegen 4en thuis,is maar een uur en een kwartier rijden. is het voor jullie zo lang rijden? of heb je zo lang bij de mac gezeten??
ik had van mijn schoonzusje die woezel en pip tas gehad,voor de rest had ik alleen dingen op de huishoudbeurs gekocht,oh nee ik had een bandana en een mutje gekocht van little label.

bo ik voelde ook niks anders als normaal hoor,dacht echt dat ik ongesteld zou worden,want zo voelde het ook.

xxx

-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-01-08) 29w4d, 31 mrt uitgerekend, 8 feb volgende controle VK, nog 6 weekjes werken!!!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 30w1d  (01-02-08), 10 april uitgerekend,  7 feb groei-echo zkh, 20 feb volgende controle vk,  28 feb laatste werkdag!!

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 17 weken(06-02-07)  7 mrt 20 weken echo  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje, 6 september uitgerekend.
Kloppend hartje gezien/ gehoord bij 7 weken, 2 dagen.
Eerste afspraak VK: woensdag 13 februari
12-weken echo: woensdag 20 februari

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 1 september uitgerekend. Nu 9 weken + 4 dagen (1-2-2008). 7 februari naar VK eerste afspraak.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, waarschijnlijk 31 aug / 1 sept uitgerekend!

- Bo 25 jaar, 11e ronde, nod  rond 24 februari, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje, 4-2 gyn

-Patricia, 26 jaar, ronde 14, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Ben ff gestopt met de clomid en de gyn controle. Cyclus de laatste mnd vrij regelmatig, NOD  7 februari  (cyclus  30 dagen)

- vs77, 30 jaar,  1e kindje, MM via ICSI

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI  

Mier, 27 jaar, 1E kindje, ronde 12 zwanger,miskraam

Twinkel lekker al wat  spulletjes gekocht zaterdag, leuk hoor! Hoe voel je je verder, last van vervelende kwaaltjes (hoop het niet)? Woensdag echo, succes!

Mier ik kan me voorstellen dat je toch wat gekocht hebt, er zijn ook zoveel leuke spulletjes!

Nou meiden ik nu toch weer een beetje hoop, maar je hoort zo vaak verhalen van vrouwen die zeggen 'ik wist eigenlijk al wel  dat ik zwanger dat ik zwanger was'
Ach ja ik moet gewoon nog even geduld hebben...

xxxx bo

Hallo,

Wat gezellig is het hier weer en...ook zo spannend!

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik helemaal niet had verwacht dat ik zwanger was, maar goed dat was ook wel logisch bij ons. Ik voelde niks. Ik heb ook meer getest met het idee van 'dan weten we het' voor de feestdagen en omdat ik toch nog een paar testjes had liggen.

Je weet dus maar nooit.

x-vlinder

wanneer moest je nou ongesteld worden bo?

vlinder met jou ook alles ok?

xxx

Zo rond het weekend verwacht ik mijn ongi, dus ik moet nog even geduld hebben...

Terug
Bovenaan