Wiec ook een slecht voorgevoel, maar toch gezonde zwangerschap?

hoi yvette

je hoeft niet naar de verloskundige als je al in het ziekenhuis bent hoor.
als het eenmaal goed zit, mag je vanzelf de controles daarna naar de vk toe.
ik ben met 14 weken  ongeveer overgestapt van de gyn naar de vk.

ik zou ook wel alvast een afpsraak maken voor na je vakantie. dan staat die afspraak maar alvast.
hoeveel weken ben je dan?

liefs Carina

Hoi Yvette

na 3 miskramen werd ik direct een 4e keer zwanger. Ik liep op dat moment voor onderzoek bij de gyn. Die heeft mij vervolgens gevolgd, waardoor ik op 4 weken, 6,5 week en 9 weken een echo kreeg. Op de 9 weken echo zei hij, je  hebt nu 98% kans dat je zwangerschap goed gaat, gezien de informatie die hij haalde uit de echo.

Ik heb denk ik 2 weken gerustgesteld doorgebracht, maar ik heb de hele zwangerschap onrust gehad. Op 17 weken verloor ik wat bloed op vakantie in de dominicaanse republiek. Een echo wees uit dat het prima ging met mijn kindje, bleek een infectie te hebben. Ik ben nu 39 weken zwanger en van mij mag het komen. Ik geloof het pas dat alles goed is als mijn kind niet meer in mijn buik zit. Ik heb geloof ik niet zo heel veel vertrouwen in mijn eigen buik.

Wat ik met dit verhaal wil vertellen is dat die onrust die je hebt helaas er gewoon bij hoort wanneer je miskramen hebt gehad, dit betekend echter niet dat dit gevoel altijd klopt. Het kan gewoon nog goed gaan. Maar vraag gewoon om een echo. Ze zijn bij de afdeling obstetrie/gyn heel wat gewend. Ze zien je heus niet als een zeur.

Veel succes,

Kitty

Terug
Bovenaan