Wieg of Co sleeper

<p>Ik ben zoekend naar tips voor een wieg of  co sleeper. Twijfel zelf nog welke van de twee ik wil aanschaffen. <br /><br />Wat zijn jullie ervaringen? Als het een co sleeper is wil ik wel graag dat je er makkelijk weer een wieg van kan maken op ieder moment.</p>

Gewoon een wieg gebruikt. Stond bij ons aan het voeteneind. En pakte haar eruit zodra 't nodig was. Werkte prima! Gewoon je eigen gevoel volgen wat je wilt. En ook wat bij je past. 

Gewoon een wieg gebruikt. Stond bij ons aan het voeteneind. En pakte haar eruit zodra 't nodig was. Werkte prima! Gewoon je eigen gevoel volgen wat je wilt. En ook wat bij je past. 

Cosleeper!! Had een wieg maar daar kon ik dr niet zien en niet dr speen teruggeven en dan moest ik mn bed uit met voeden en dat hoeft met n cosleeper niet! Echt 100% cosleeper, wieg heb ik gelijk weggedaan haha.

Wij hebben een wieg, ik kan makkelijk met mijn hand er tussendoor om dr speen terug te geven. Ik geef geen borstvoeding dus wat het makkelijkst is kwa voeden kan ik niet zeggen. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt! 

Terug
Bovenaan