Wieg of Co sleeper

Ons zoontje heeft 3 maanden lekker in de cosleeper gelegen. 's Nachts niet op hoeven staan voor de borstvoeding, vrij naast je kindje liggen dus er makkelijk bij kunnen zonder zorgen dat hij onveilig ligt... Vond het super! Gestopt omdat hij steeds langer ging doorslapen, en hij op zijn eigen kamertje rustiger kon slapen, en wij ook haha!

Hier ook een co-sleeper, ideaal met borstvoeding en ook om meneer af en toe weer even rustig te krijgen, legde dan mijn hand op zijn buik en kon gewoon weer verder slapen

Hier na de eerste nacht thuis een cosleeper gekocht. Dit in eerste instantie omdat ik ze verzwakt was van de bevalling dat ik niet op kon staan zonder flauw te vallen. Ideaal. Ik heb me de eerste nacht echt naar gevoelt omdat ik niet zelf bij mijn kindje kon en dus steeds aan mijn man moest vragen om hem aan te geven en hem rustig te krijgen.
Nu bij de 2e staat hij al klaar voor zijn komst. Het  echt mijn beste aankoop en 2 ritsen omhoog en het is een dichte wieg.

Verschonen jullie de baby dan ook in de co sleeper? Met elke voeding geef je ook een schone luier toch? Of hoe doen jullie dit?

Ik vond de co sleeper ideaal. Heerlijk direct naast je. Onze kon je een wieg van maken, maar nooit gedaan...
Als ik verschoonde dan ging ik er idd wel even uit. Maar als ze beetje huilde of ik mee zorgen maakte (om niks) vond ik het heel fijn dat ik alleen even naast me kon kijken! 

Ik heb zelf een co-sleeper klaarstaan. Lijkt mij het fijnst dat je niet je bed uit hoeft 's nachts (ben van plan bv te gaan geven). En dat je snel contact  hebt met je kindje. Als je flesvoeding gaat geven moet je er sowieso uit om flesje klaar te maken.. maar het is ook waar je zelf het fijnst bij voelt natuurlijk! Wij hebben de Allis wit geleend van kennissen van ons. 

Ja dit wordt je inderdaad "geleerd" dat het zo hoort. Mijn kraamverzorgster was heel praktisch ingesteld en vertelde fijntjes dat ze het dikke onzin vond. Ze zei "wat is het ergste wat er kan gebeuren als je niet iedere keer snachts verschoond?" 
Ik heb onze kleine dan ook alleen verschoond snachts als het echt nodig was, maar zeker niet bij iedere voeding. Je kan evt snachts een grotere maat luier aan doen, zodat er wat meer inhoud in opgevangen worden kan.

Terug
Bovenaan