Wieg of ledikant

Wat gaan jullie gebruiken een wieg of direct de ledikant?

En gaat het direct op der eigen kamertje of slaapt het bij jullie op de slaapkamer eerst?

Wij gaan eerst gebruik maken van een wieg en zal dan ook de eerste tijd bij ons op de slaapkamer slapen.
Vind het een grote stap om direct aan de andere kant van de gang te leggen na 9maanden gedragen te hebben daarnaast omdat ik borstvoeding wil geven is het ook makkelijker.

Ons kleintje gaat overdag in de wieg op zn kamertje en s nachts bij ons. Voor het gemak met de borstvoeding en ook zodat ik m goed in de gaten kan houden!
De eerste 2 hebben denk ik 3 maanden bij ons gelegen.

Vind een wieg net wat leuker omdat die zo lekker klein is....

die van ons gaat direct in het ledikantje.. heb geen ruimte voor een wieg. wil het eigenlijk direct laten wennen aan zijn eigen kamer... en ik ga flesvoeding geven, dus moet hoe dan ook echt mijn bed uit... babykamer zit direct naast de mijne dus nog heel dicht bij

Wij hebben een familiewiegje hier heeft m'n vriend 41 jaar geleden in gelegen. En nog 11 familieleden. Het wiegje is wel opnieuw bekleed.
Hij staat ook al naast m'n bed. Wij hebben nu nog 1 slaapkamer. In augustus gaan we gelukkig verhuizen.
Nu nog lekker knus. Zou het anders ook naast m'n bed willen hebben. Voor de bv maar ook omdat ik hem anders zo ver weg vind liggen.

de kleine man van ons gaat ook meteen in zijn eigen ledikantje in zijn eigen kamertje slapen.
heb wel een babyfoon naast mijn bed met camera zodat ik hem altijd even kan zien en horen.

groetjes angelique

Wij hebben ook nog maar een slaapkamer en niet zo'n grote. Om ruimte over te hebben, beginnen we met een wiegje op de kamer en hopelijk kan hij daar een paar maanden in slapen daarna een ledikantje kopen. Verhuizen zit er nog niet in.

Bij ons gaat de kleine 's avonds/ snachts eerst heel even bij ons op de kamer in de kinderwagen bak! Ik heb geen wiegje!maar overdag gaat de kleine in zijn ledikantje op zijn eigen kamer! We willen hem waarschijnlijk ook zo snel mogelijk 's nachts op zijn eigen kamertje maar dit hangt er gewoon even vanaf of we dat wel kunnen hihi!

Gr. Tamjo

Bij ons gaat het precies hetzelfde als bij jullie! Ik heb de wieg waarin ik zelf heb gelegen nog dus die gaan we gebruiken. Als de nachtvoedingen klaar zijn gaat de kleine man op zijn eigen kamer slapen 's nachts. Op de dag gaat de wieg overigens wel op zijn eigen kamer als ie gaat slapen hoor! Daar hebben we een babyfoon voor :)

Greetz Esz

Terug
Bovenaan