Wieg of ledikant

Hier ook de wieg waar ik zelf ook ingelegen heb. Ook op onze slaapkamer. Maar ga niet heel de dag op en neer met de wieg. Blijft lekker een paar maanden bij ons liggen en zijn eigen kamertje ligt ernaast dus makkelijk met in bad doen en verschonen. Ledikantje moet zelfs nog gemaakt worden. Maar omdat we toch de wieg hebben hoeft mijn man er niet mee te haasten.

Bij ons gaat de kleine, net als bij de eerste, in zijn eigen ledikantje op zijn eigen kamer slapen. Ik ga flesvoeding geven, dus zoals Anna-Lovely al schreef, ik moet toch mijn bed uit!

Gr Ingrid

Hier hebben we ook een familiewieg, en van broertjes en zusjes tot neefjes en nichtjes iedereen heeft er tot nu toe in gelegen.

De baby gaat eerst bij ons op slaapkamer, en daar blijft hij gewoon voorlopig even en zie wel wanneer hij naar zn eigen kamertje gaat.
Ons zoontje ging na 2,5 maand naar zn eigen kamertje en sliepen we snachts met de deuren open.

liefs Marina

Hoi,
Hier slaapt de baby de eerste 3maanden de nachten bij ons, ik geef de bv vaak op de bank dus daarvoor nog niet zozeer, maar wij slapen op de 1everdieping en de kamers van de kinderen zitten op de 2everdieping en als je moe bent is het niet ideaal die trap op en af te moeten met een baby op de arm!
Na de kraamweek gaat de baby overdag in principe in het eigen kamertje in het ledikantje slapen.
Bij de jongste hebben we het ook zo gedaan, daarvoor sliep de middelste al direct in het eigen ledikant, in ons oude huis was dat nl aan de andere kant van de gang!
Ik geef de borst vaak op de bank omdat als ik het liggend doe in mijn eigen bed ik al snel in slaap val met de kleine rustig aan de borst en dat vind ik niet geweldig!! dus vandaar!
Liefs MJ

Onze kleine gaat gelijk in zijn eigen kamer in een leidkantje, dit hebben we bij de ander 2 ook gedaan en is erg goed bevallen. Ik ga ook borstvoeding geven maar dat doe ik inderdaad meestal op de bank of op een stoel, anders val ik ook geheid in slaap! En ook al geef je borstvoeding je moet er toch uit, zelf plassen, baby verschonen en drinken maar!! hahaha.

Groetjes Anne

bij mij komt het in een wiegje naast mijnbed. hebben op dit moment de babykamer nog niet klaar en anders zou het ook gewoon in het wiegje bij mij komente liggen. heb geen izn om met de bv steeds naar beneden te moeten. en we zien wel wanneer het naar een ledikantje gaat.

Hier gaat ons meisje gelijk op haar eigen kamer in dr ledikantje. Ik ga ook flesvoeding geven dus ook ik moet er toch uit. De slaapkamer is ook pal naast die van ons dus ze ligt wel heel dichtbij en ik zet wel de babyfoon bij mn bed.

Gr Priscilla

Mijn manneke heeft zelf een hangwiegje gemaakt(het geraamte zal ik maar zeggen) en die heb ik samen met mijn schoonzusje bekleed.
en hij zo mooi geworden...............
En daar komt ons manneke de eerste maanden in en daarna gaat tie in een ledikantje.
Vind het fijn en gezellig bij ons op de kamer zeker de eerste tijd.

liefs louise

Terug
Bovenaan