wieg

hoi hoi!

wie van jullie gaat de kleine ook eerst in de wieg laten slapen?
wij hebben de wieg opgeknapt waar ik als baby ook nog in geslapen heb. net als mijn zus en broertje.

vandaag is mijn moeder met haar buurvrouw nog druk bezig geweest emt het bekleen ervan. en ik moet zeggen het resultaat is supermooi!
binnenkort zal ik hier wel een foto plaatsen!

groetjes Carina

Hi Carina,

Ja ik heb ook een wieg. We hebben hem met de oudste ook gebruikt en dat is ons heel erg bevallen. Zo'n minimensje in zo'n enorm ledikant vond ik niet zo leuk. Bovendien is het de wieg waar ik ook in heb gelegen als baby dus helemaal super. Hij stond in het begin beneden maar dat vond ik niet zo'n succes, je gaat toch op je tenen lopen en ik betwijfel of hij daar echt lekker kan slapen, helemaal nu met een grote broer  erbij. We zien het wel weer deze keer en het is een grote wieg dus kan hij er waarschijnlijk wel weer een half jaartje in. Jelle krijgt een 'grote jongens bed' dus het ledikant kan ook doorgeschoven worden, keuzes genoeg dus maar zo'n heerlijk slapend kindje in de wieg is wel heel erg leuk hoor! Liefs, Elle

Hoi Carina,

Bij ons gaat de kleine in een wieg van kindekeklein, dat is een hangwieg.
's nachts komt ze dan bij ons op de kamer en overdag kan ik de wieg op haar eigen kamertje hangen.....
Lijkt me erg fijn zo..

Wij hebben de Leander hangwieg. Ik was al verliefd op dit model lang voordat ik zwanger was. Hij komt op de slaapkamer naast ons bed te staan. Dan hoef ik s nachts ook niet zo ver te lopen. Overdag laat ik hem wel in het ledikantje slapen, dan raakt hij daar ook vast aan gewend.

Ik heb een heel klein wiegje, waar ze maar kort in zal liggen
Ik had de jongens daar een week of 4 inliggen
ivm mijn bekken sliepen de jongens overdag veel in de kinderwagen

hahaha
nee dat is geen poes!

het is een koeienvelstofje.
mijn moeder maakt van die stof een hoes voor het boxkleed en heeft dat er voor de grap ingelegd. maar nu vinden we het zo leuk dat we gaan kijken of er nog genoeg over is om een lapje op het dekentje te leggen. zoals ze vroeger veel deden met een sprei...

de pop van mijn nichtje heeft er al wel ingelegen.
haar vraag: mag die mee naar huis?
dus niet!!!!

Terug
Bovenaan