wieg

Hoi Dames,
voor mijn dochtertje hadden we ook de hangwieg van kindekeklein. Helemaal geweldig! Ik hing haar 's nachts naast ons bed (handig i.v.m. de borstvoeding). Door de veer waar het wiegje aanhangt is een klein duwtje genoeg om de kleine weer in slaap te wiegen. Ideaal dus!! en overdag hing ik het wiegje in haar eigen kamertje! Het is ook echt zo'n schattig wiegje! En het lijkt me zelf ook heerlijk om zo te deinen. Ze heeft er lang (misschien iets te) in gelegen.
Ook deze kleine gaat lekker in de hangwieg. Het handige van die wieg vind ik ook dat ie zo lekker compact opgeborgen kan worden. Hij ligt nu nog op zolder, maar ik kan niet wachten hem weer naar benden te halen! Zal eens proberen of ik hier ook een fotootje kan plaatsen! Groetjes Ella

P.S. vind een ledikant ook echt groot hoor!

Wat leuk om zo'n positieve reactie over de hangwieg te horen!
Al had ik er al wel meer gehoord natuurlijk, aan de hand daarvan hebben wij besloten hem ook te willen...

Het lijkt me ook zo ideaal als ze bij ons in de kamer 'hangt' en ze huilt dat we er met onze voet een zetje tegen kunnen geven en ze lekker kan deinzen d.m.v. de veer...
Ben zo benieuwd hoe het ons gaat bevallen!!

gr.
Linda

Wij doen onze kleine spruit ook eerst in een wieg. Deze wordt nu voor de 10de keer gebruikt me schoonmoeder van 80 is bezig om hem weer opnieuw te bekleden hij wordt echt super als het goed is is hij van het weekend af en zal ik als het lukt een foto op het forum zetten. A.s. maandag komen de meubeltjes en kan ik het kamertje gaan inrichten kan niet wachten.

Margot

leuk margot!
ben erg benieuwd naar jullie wiegje!
wie heeft daar allemaal al in gelegen? je man? of jijzelf misschien?

hoe gaat het trouwens verder met je? alles goed?
groetjes Carina

Hoi Carina,

Ik heb er niet in gelegen hoor wel mijn man en zijn 2 zussen en daarvan ook nog 6 kinderen totaal en nu onze kleine spruit.

Met mij gaat alles goed begint wel zwaarder te worden, maar mag niet klagen. Ben nog maar 6 kilo aangekomen. En hoe gaat het veder met jou ook alles goed?

Groetjes Margot

ik vind het toch  wel bijzonder hoor... dat je zelf of dat je partner in het wiegje heeft gelegen.

met mijn gat ook alles goed. ben net weer terug van zwangerschapszwemmen. heerlijk even dobberen en toch ook wat extra beweging!

ik ga morgen weer op de weegschaal. dus je meot het doen met het gewicht van vorige week. toen woog ik 71 kg.
mijn gewicht voor de zwangerschap was 69 kg. en ik ben afgevallen tot de 67 kg door het overgeven in het begin.
de velroskundige gaat uit van 4 kg aangekomen, maar voor mijn gevoel zijn het er toc h maar 2. want als ik straks weer lekker net onder de 70 kg zit, ben ik gelukkig hoor!

ben trouwens benieuwd wat ons gupje vanavond in bed gaat doen. want vorige week na de eerste keer zwemmen had ik toch een druktemaker in mijn buik!
Heerlijk!!!!

groetjes!

Terug
Bovenaan