wiegendood overdag

Sjana bedankt voor je reactie. aan de ene kant snap ik dat je niet snapt dat ik geen contact meer hebt met de ouders.Je hebt gelijk alles is altijd goed gegaan ze hebben mij hun kind toevertrouwd. Maar wat jij niet goed snapt is dat die mensen hun kind kwijt zijn hoe zou jij je voelen als je je kind in de ochtend levend ziet en in de avond is ze dood en je mag kiezen meenemen of in mortuarium laten liggen? ook al weet je dat het wiegendood is en dat niemand niet eens je zelf er iets aan had kunnen doen om het te voorkomen? wil je hoe dan ook zelfs als je het niet meent iemand de schuld van geven dat JOu kind op een koude plaat ligt. Ik zoe het liefst willen dat ik die mensen alle verdriet had kunne besparen en ee miljoen dingen anders wilen doen ,maar dan komje weer op de vragen wat waar wannneer had je anders kunnen doen om het te voorkomen niks|!

Ik hoop niet dat je vind ik je aanval maar dit heb ik al zo vaak gehoord en het lijkt er op dat mensen mijn bewust en of onbewust toch nog de schuld van te geven. Ik had het liefst gehoord dat ze het had overleefd ,maar ja het mocht niet zo zijn. hoopdat je het begrijpt op z'n minst ten deele
Nogmaals bedankt
Meomi

quote: sjana1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-06-2006 23:38:17'));

Sonja bedankt voor je reactie het doet me aan een kant goed te horen dat het niet alleen bij mij overdag  is gebeurt. Het is afschuwelijj dat het uberhaupt gebeurt.
Ik had het gevoel dat het iets wat alleen in 's avonds en  's nachts gebeurt. Ik had het gevoel dat ik de wereld iet ontneem door niet te praten over wat er met mij is gebeurt nl om te voorkomen dat mensen mij zielig vinden en slachtoffer behandelen. Bij ons heeft mijn moeder ook de andere ouders op hoogte gesteld en het gastouderbureau heeft ook info avonden georganiseerd en kwartaal berichten uitgebracht om het onder de aandacht te brengen. het is inderdaad moeilijk om geen contact te zoeken ,maar ik wil ook niet   da ik ze inde wegloop met het verwerken van hun verdriet.

Sonja bedankt dat je me dit hebt verteld en in algeheel gewoon voor je reactie

Meomi

quote: sonja verbraak reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-06-2006 13:00:07'));

Terug
Bovenaan