wiens kindje kan al omrollen....

hallo

hier ben ik weer, jaja ben vandaag in een vraag maar raak bui....!!!!

sophie heeft een 1.5 week geleden voor het eerst gerold van buik naar rug, maar daarna niet meer, ik probeer haar wel te stimuleren, door haar op haar zij te rollen, maar ze heeft er ws nog geen behoefte aan....(ach komt vanzelf wel, maak me er ook niet druk om.....)

maar nu ben ik benieuwd hoe jullie kindjes het doen wbt rollen..

liefs tobi

ps ze is 4,5 maand van 27-08-2006.

Hoi Tobi,

Rowin is van 21-08-06 en rolt ook nog niet om.
Hij draait zich wel op een zij, het zit eraan te komen maar mijnheer doet alles op z'n gemak.
Helemaal niet erg, vind het wel lekker, nu wil hij nog knuffelen enz. Dat verdrijnt dadelijk ook voor een groot gedeelte helaas.
Omrollen dat varieert heel erg bij kinderen. De een kan na 3-4 weken al draaien en de ander pas met 6-7 maanden.

Groetjes Iris (mv Rowin )

hoi,
Mijn meisje is van 11-08-05(5 mnd) en kan sinds een kleine week zich van rug na buik alleen rollen.Ze doet dus nu ook niks anders,ik heb mijn rug nog niet gedraaid en daar rolt ze weer.Dan moet ik haar weer terug rollen.Ben benieuwd wanneer ze dat zelf kan....HOOP snel.Maar het is zo leuk....ze heeft wat te doen....hihhihhihi.
gr gaby

Hoi hoi.

Ilse heeft gisteren voor het eerst omgerold. Ik was zo blij dat ik haar helemaal de hemel in prees. Ze was ook zo trots op zichzelf! Mooi om te zien.
Ze is nu 4,5 maanden en hopelijk blijft het niet bij 1 keer.

Groetjes mama van Ilse

Hier zit het er ook aan te komen.
Marin (2-9-06) draait echt helemaal op haar zij, en dan haar hoofdje schuin naar achteren. Ze moet alleen haar beentje er nog over heen gooien. Ben benieuwd wanneer ze dat door heeft.

Liefs Annemarie

hoi hoi

even een berichtje van een juni mama, onze dochter deed zich op een dag omdraaien en heeft dat daarna nog een paar keer gedaan die dag en de volgende dag.
daarna deed ze het een tijdje (lees aantal weken) niet meer, inmiddels doet ze het allemaal, draaien naar buike en weer terug.
Achteruit kruipen (wat een hoop gegrom oplevert als ze steeds verder van haar spelgoed verwijdert raakt ipv er dichterbij komt haha
het kan dus zijn dat het opeens weer een tijdje ophoudt, geen paniek hihi het komt vanzelf terug

groetjes van Veronique en Daniëlle

hoi, mijn dochter rolde zich een week voor haar vierde maand steeds om naar haar buik.
en met 5,5 mnd begon ze ook naar naar rug terug terollen.
ze is nu 6mnd.
en probeerd nu te blijven zitten.
xx

Terug
Bovenaan