wiens kindje kan al omrollen....

Jiipiejajee, Jippiejajooo hier ook zo'n omroller. vanmorgen lag hij in de box (op z'n rug) en ineens (ik keek even 2 seconden niet naar hem) hupsakee, daar lag meneer op z'n buik. Hartstikke goed van hem!!! Hij is nu 4 ½ maand.
Groetjes happyM mv Tygo

Mirne is deze maandag 6 maanden geworden, maar omrollen doet ze nog nauwelijks. Ze heeft het wel 3 of 4 keer gedaan, maar meer per ongeluk dan express. En ze vond het ook niet zo tof dat ze het vaak probeert.
Luie donder :)
Staan (met hulp) en zitten (zonder) vindt ze wel heel tof en kan ze heeeel lang volhouden. Soms zit ze wel een kwartier recht op in de box te spelen

Barbara

Hoi
Mark wordt zaterdag 6 mnd. en kan ook al een hele tijd van z'n buik naar z'n rug rollen, en nu sinds van de week van z'n rug naar buik, en is ook helemaal trots als hij dat doet.   Maar hij doet het niet als hij in de box aan het spelen is ofzo, alleen als hij op de grond ligt met mama of papa erbij...

Groetjes Liesbeth (mv Mark (20-7-06)

Zo, nu mag ik even de trotse mamma uithangen. Mijn zoontje draaide zich met 3 weken!!!!!!! van z'n buik naar z'n rug. Jaaa, toeval, riep iedereen. Dus bij 5,5 week deed hij het weer meerdere keren per dag en heb ik het dus maar op de film gezet. Hij gooide gewoon zijn hoofd naar een kant en dan rolde de rest van z'n lijfje daarachteraan. Van rug naar buik doet ie nog niet (4 mnd) maar dat scheelt nog een cm. Dus bijna.
Liefs Phira

Thomas is nu 6,5 maand en draait al een paar weken van rug naar buik en probeert te kruipen, maar gaat alleen nog maar achteruit.
Van buik naar rug probeert hij nog niet, jammer genoeg, want hij doet niets anders dan op zijn buik draaien en als hij dan moe wordt moet je hem omdraaien, maar vervolgens draait hij meteen weer op zijn buik. Zo blijft het doorgaan tot ik het zat ben en hem in zijn wippertje zet.

Terug
Bovenaan