wiens kindje krijst als ze/hij honger heeft en wiens kindje blijft gewoon rustig wachten...

hoi hoi,

Marten laat ook echt van zich horen als hij honger heeft, gewoon huilen niet krijsen. Speen wil hij niet. dus dan snel de fles klaar maken! Honger!!!!!

groetjes, Misja

Krijsen doet Elisabeth niet, huilen ook maar zelden. Ze laat het wel merken als ze echt vindt dat het tijd wordt, maar om nou te zeggen dat dat echt huilen is...  

ook hier een zwaar krijsend kind!

soms lijkt het wel of ze weken geen eten heeft gehad.. dan loopt ze donker rood aan en krijst alsof haar leven er vanaf hangt!

dan kan ik beter opschieten en niet proberen haar te troosten want ze stopt pas als ze de speen in dr mond heeft

groetjes jose en yara

Hoi,

Hier nog een mama van een baby met een flink temperamentje. Mijn zoontje van 14 weken kan er ook wat van.. Hij huilt eerst en als ik hem dan niet binnen twee minuten voed, dan gaat alarmfase 2 in werking,... flink krijsen, daarna fase drie: krijsen met tremor en rood aanlopend gezicht. En dat werkt hoor !  

Groetjes,
Tamara

Hoi,

Jamie kan ook flink krijsen als hij honger heeft. Meestel ben ik hem voor en is er geen paniek, maar als meneer een keertje eerder honger heeft. Nou berg je dan maar. Ik kan het flesje dan niet snel genoeg klaar hebben. Speentje helpt dan tot ik weer wegloopm om het flesjes klaar te maken. Dan begint het weer, hihi. En moeders maar rennen.

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan