Wij gaan binnenkort voor de derde!

Jawel... we zijn er over uit. Er gaat (als het ons gegeven is natuurlijk) een derde komen. Ik heb altijd al gezegd dat ik er drie wil, maar mijn man wilde het bij 2 laten.
Echter, hij was toch ook wel snel om, maar toen begon ik (nadat de 2e geboren was) te twijfelen.. Twee gezonden mooie meiden, alles op de rit, waar  gaan we aan beginnen???
We waren van te voren al over eens om na mei te stoppen met de pil en dan er voor te gaan. Maar ik begon het opeens wel eng te vinden..
Dus wat gepraat met meiden die wel 3 of 2 hadden en waarom ze een derde wilden of juist niet. Bij mijn mannetje kon ik ook hierover goed praten, alhoewel hij wel aangaf dat het hij wel jammer vind als ik het niet wilde (maar niet omdat hij een zoon wil, hij denkt toch dat we alleen maar meiden krijgen).
Om een lang verhaal kort te maken (dat lukt eigenlijk al niet meer)... ik slik nog een paar pilletjes, ongesteld worden, een maand lang rubbers gebruiken en dan hopelijk komt de ongesteldheid vanzelf weer op gang, zodat we er weer voor kunnen gaan.
Ben benieuwd hoe lang het nu duurt. Bij ons andere kinderen en een miskraam, duurde het een paar maanden, maar toch nog binnen het half jaar. We zullen zien..

Wie gaat er nog meer of is helemaal klaar met kinderen krijgen?

Gr. mamajo (Fiene van 7/11/06 en Jasmijn 20/08/2008)

Ik vind het persoonlijk een dapper besluit. Hier staat eigenlijk vanaf het begin af aan al vast dat er maar 2 komen. Heb ook altijd al gezegd dat ik 2 kids wilde. Maar heb altijd bewondering voor de mensen die er toch meer krijgen. Hoop voor jullie dat jullie snel zwanger zullen zijn.

Zelf ben ik vandaag 41 weken en 6 dagen zwanger van de 2de en mag morgenochtend naar de gyn, een kijken wat die zegt en wanneer ze gaan inleiden.

Hallo,

Wat spannend!!!! Wij zitten hier echt in de twijfelfase. We hebben altijd gezegd dat we er 3 willen. En na de komst van de eerste was het voor ons beide niet meer dan logisch dat de tweede moest komen en nu met de derde twijfelen we erg. Wat jij zegt, we hebben twee gezonde kinderen en alles nu lekker op de rit. Ik vind het heerlijk dat de nachten weer goed zijn en dat Jojanneke loopt en gewoon eet en begint te kletsen. Maar aan de andere kant lijkt het me weer zo leuk zo lekker klein hummeltje en zwanger zijn.

Ik ben momenteel niet meer aan de pil, maar dat is nog niet omdat we voor een derde gaan. Laat ik het zo zeggen dat wij sinds de geboorte van Jojanneke niet veel spannende dingen deden in de slaapkamer en omdat ik veel last had van van de pil, ben ik gestopt ( in overleg met mijn man uiteraard). We houden niet zo van condooms, dus als het nu gebeurt dan is de kans aanwezig..... Maar goed toevallig net 2 weken terug wel activiteit gehad (haha) en dus zonder pil, vind het nu dus heel spannend, stel dat... we zouden zo blij zijn.

Veel plezier met het klussen en hopelijk is een derde jullie gegeven
Sorry voor mijn eigen lange verhaal

Carina

Hi!
Wat een spannende tijd!!!
Wij gaan na de zomer voor een 3e....
Hebben een zoontje uit dec 2006 en een dochter uit juli 2008, dus een beetje hetzelfde als bij jou!!
Moet wel zeggen dat ik het spannend vind zo snel na elkaar maar ook heel erg leuk, mijnkids kunnen nu erg leuk samen spelen dus wil ook niet te lang wachten voor een 3e en het moet natuurlijk wel allemaal lukken!!!

Succes en hou je ons op de hoogte??

Groetjes Fee

Tja, ik zou nog wel een 3e willen, maar dan moet de situatie hier een beetje veranderen; huis zou uitgebouwd moeten worden (huiskamer/keuken + zolderdakopbouw) om voldoende ruimte te maken. En ik zou moeten kunnen stoppen met werken, zodat ik fulltime kan moederen.
Nu werk ik 32 uur en is m'n man thuis (ziektewet/ww, vanwege hyperventilatie, paniekaanvallen; duurt al 2 1/2 jaar). Maar m'n man is geen huisman, dus heeft z'n handen vol aan 2 kinders. Het huishouden blijft liggen voor mij. Dat wil ik niet met 3 kinderen...

Dus... hier wordt (nog) niet geklust! Ik wens jullie wel allemaal veel geluk!

Hallo!

Wij hebben 3 jochies! Van feb '05 nov.'06 en sep.'08. Ik ben heel blij dat ik ze heb. Na de geboorte van m'n kleintje ging het mis, kreeg ik inwendige bloeding en werd een volledige histerectomie uitgevoerd en zonder baarmoeder enzo kan ik natuurlijk geen kids meer krijgen. Gelukkig heb ik m'n boys. Superdruk dat wel maar ook supergelukkig....

groetjes,Priscilla

Hoi, hoi,

Spannend weer hoor, het blijft elke keer bijzonder! Ik zit zelf ook aan een 3e te denken maar heb nog wel twijfels omdat mijn man het nog niet zo ziet zitten en mijn leeftijd begint ook aardig tegen te werken ik word volgende maand alweer 37 jaar. Onze 2e is nu bijna 10 maanden en eigenlijk wil ik ze niet weer zo snel op elkaar want ik vind het behoorlijk pittig zo. Voorlopig blijft het bij mij dus even op een laag pitje maar volgende maand gaan we op vakantie en wie weet komen we samen tot het besluit dat we er weer zo'n kleintje bij willen. Vandaag zei de oudste nog mama heeft een baby in de buik zitten, ik zei nog tegen hem neeehhh hoe kom je daar nu bij? Dus misschien is het voorbestemd? We zullen wel zien, jij in ieder geval su6 gewenst met klussen en dat je maar snel met goed nieuws mag komen!

Groetjes,

Puk

`Hallo,

Ik zal voor je duimen! Hoop dat het gaat lukken.

Hier nog druk aan het ontzwangeren ( Elise 23 jan 09) en ik moet zeggen dat ik het best even heftig vond in het begin met een peuter (Jules 12 12 06)  om me heen. Het duurde even voordat ik weer alles op de rit had , zal ik maar zeggen.
Mijn man vindt ook dat we nu "klaar"zijn. Maar ik heb de wens voor 3. We hebben een nieuw huis gekocht wat volgend jaar juni wordt opgeleverd. En dan hebben we veeeeeeel meer ruimte. Wie weet dat mijn man tegen die tijd wel "om " is. En wie weet ben ik dan wel over mijn wens heen. We zullen wel zien....

Gr antoi        

Terug
Bovenaan