Wij gaan binnenkort voor de derde!

spannend!
Mijn idaalbeeld was altijd huisje boompje beestje en 2 kinderen..
Nu is mijn 2e kindje 4 maanden en zie ik ineens overal van die gezellige gezinnetjes op straat met 3 kinderen.....

groetjes Elke

Wat leuk de reacties! Bij mij begint het nu toch echt wel te kriebelen. Om mij heen zijn ook weer meiden zwanger van de derde of willen het.
Merk ook alweer dat ik alvast vooruit aan het denken ben, terwijl ik nog zo heb gezegd dat het dit keer minder zou worden, aangezien ik al enorm blij met mijn meiden ben. Maar ja... als de wens er eenmaal is...
We willen deze maand in principe nog rubbers gebruiken en dan er echt voor gaan.. maar het zal mij niets verbazen als we die dingen maar achter wegen laten.
Hopenlijk gaat mij jongste dochter snel weer 's avonds goed slapen, want ha, ha, dat gaat anders niet meehelpen, hi,hi.

Gr. Mamajo

Nou, we hebben ons netjes gehouden aan de rubbers en nu dus ongi geworden. Het gaat weer beginnen. Ben benieuwd of mijn cyclus weer zo rampzalig wordt als toen tussen de meiden, drama was dat. Het is achteraf een wonder dat Jasmijn is gekomen. Is verloor namelijk constant bloed en had het idee dat ik heel, heel vaak ongi was.
We zullen zien. Ik ga er vanuit dat het weer een paar maanden duurt. Kan ik mooi nog lekker aan de rose in de zomer, ha, ha.
Gr. Mamajo.

Terug
Bovenaan