wij gaan ervoor!!

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik ben nieuw hier en zal me eerst even voorstellen: mijn naam is famke35.
mijn vriend en ik hebben vandaag de stap genomen, wij willen samen een kindje!
we hebben al een dochter van bijna 8 jaar, uit mijn vorige relatie.
ik hoop leuke mensen te ontmoeten om deze spannende tijd mee te delen.
aankomende week word ik ongesteld en daarna gaan we ervoor.
ben inmiddels al een maand foliumzuur aan het slikken, ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die graag zwanger willen worden.
groetjes famke35(bijna 36)

hoi famke ook wij gaan ervoor voor een tweede kindje!!!!!!!! onze zoon is bijna 1jaar!!! en we vinden het natuurlijk weer spannend net zoals de eerste keer ik ben 6 maart ongi geworden en ben toen niet meer begonnen met de pil en nu is het weer afwachten van onze eerste heeft het ook 9 maanden geduurd dus nu zijn we benieuwd!!! we houden elkaar op de hoogte he!!!
groetjes miranda

welkom hier!!!!!!!
klets gezellig mee!!
spannend!!!!!
Ik ben voor de eerste aan t klussen en zit nu in ronde 3.
Veel plezier hier!!!

Groetjes, marieke

wat spannend allemaal iedereen is aan het klussen hihihi dat het maar snel raak mag zijn he dan gaan we een mooie zomer tegenmoet!!! ik moet nu ook wachten op mijn ongi maar weet niet precies wanneer spannend dus! we houden elkaar op de hoogte en dit is natuurlijk gezellig he met iedereen kletsen.

groetjes miranda

Hoi miranda ja inderdaad spannend!!!!
Ik vind het ook leuk dat je zulke dingen hier lekker kan dleen.
ook spannend als je niet weer wanneer je ongi moet worden!!!
Be je net met de pil gestopt?? Of al langer bezig???
Wel een beetje een idee wanneer ongeveer???
Ik zit nu in ronde 3 eerste kindje.

Groetjes!! Marieke

Hoi hoi, wij gaan ook voor de 2de. ons zoontje is nu net anderhalf jaar! en het lijkt ons wel weer leuk een klein hummeltje..ook voor hem gezellig; een speel kameraadje!!
Succes met klussen straks na je ongi joh....ik ben sinds ik 4weken gestopt ben met de pil nog niet weer ongi geweest...ook spannend dus. zou vd week moeten komen...of niet;)??? dan ga ik zondag testen!!

hoi vlieggirl ik ben 6 maart ongi geworden en erna niet meer begonnen met een nieuwe strip dus eigenlijk zou ik deze week ongi moeten worden als ik uitga van 28 dagen! maar volgens mij voelde ik vorigeweek woensdag/donderdag mijn ovulatie! opeens een stekende pijn rechts onder in de buik/lies kon ff niet meer lopen die pijn heeft een beetje aangehouden en ik heb er ovulatietesten bij gebruikt en die gaven bijna niks aan terwijl ik wel die pijn voelde!!! we hebben natuurlijk wel geklust donderdag en zaterdag hihhi. en nu heb ik sinds gisteravond last van borrelende darmen en bij vlagen iets misselijk en wat kramp maar dit kan ook betekenen dat de ongi eraan komt wist ik het maar hihihi dan kunnen we verder maar dan weet ik wel dat mijn cyclus een beetje normaal is. wat een verhaal he sorry hihihih

xxxxxxxxx miranda

hallo allemaal,
hier weer een berichtje van mij, bedankt voor de leuke reacties!
ik denk dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden, heb  iig al wel buikpijn.
daarna gaan we dus voor het eggie.
we vinden het heel spannend.
ik heb vanavond nog maar even lekker een borrel genomen, nu het nog kan.
van mijn dochter duurde het ongeveer 1,5 jaar eer ik zwanger was, maar dat was met mijn ex.
wie weet hoe lang mijn vriend en ik er nu op moeten wachten..
nouja niet te veel wachten natuurlijk! straks flink aan het klussen.
groetjes famke

Terug
Bovenaan