wij gaan ervoor!!

Hallo!!!!

miranda ja spanend he, en het is ook gewoon soms balen dat omgi worden en zwangerschapskwaaltjes zoveel op elkaar lijken!! de eerste maand werd ik er ook gek van, toen bleken de klachten van het ontpillen te komen....
Ik moet nu wachten tot mn nod dat is over 1,5 week, dus dat duurt nog ff.....
Ben benieuwd hoe t met jou gaat!!

Famke, ja dat is zo dan weet je in ieder geval hoe je cyclus is!! ook weer spannend allemaal. Hoop dat het nu sneller gaat als de vorige keer bij jou!!

groetjes!!

heyyyyyy marieke ben ik weer nog steeds niet ongi heb wel alle klachten wat erbij horen. moe,hoofdpijn,opgezette buik,borrelende darmen zit vandaag op dag 28 na het stoppen van de pil en ik hou ook mijn temp. in de gaten hij was eerst 36.7 en hij is vandaag 36.3 en gisteren 36.2 dus ik hoop dat de duiveltjes eraan komen dan weet ik waar ik aan toe ben en dan begint een nieuwe ronde met nieuwe en hopelijk zeer vruchtbare dagen!!! ik zal aan je denken jij moet nog ff wachten he!!! spannend meid het is je zeer gegund iedereen hier trouwens!!!!

dikke knuffel miranda

Hey miranda, ja klinkt wel als ongi worden zo ging het bij mij de erste keer na de pil stoppen ook, en toen 5 dagen was ik ook ongi, daar na een mooie cyclus van 29 dagen ne nu weer wachten nod is 12 april, dus duurt nog een dikke week.
Je kunt ook gezellie mee komen kletsne in one2bemums 2, kunnen we elkaar op de hoogte houden!!

Groetjes marieke

heyyyyy marieke ben ik weer nog steeds geen ongi te bekennen wordt er gek van hihii,vanmorgen ook weer getempt en mijn temp. was nu alweer 36.5 mijn lichaam houdt me echt voor de gek heb ik het idee!!! maar ja na mijn bevalling heeft het ook zeker 2 maanden geduurd voordat ik weer eens ongi werd ik moet me er gewoon bij neerleggen dat ik een wat onregelmatige cyclus heb maar hoop zo op een tweede wondertje!!! en jij nog een dikke week meid spannend he een dag voor mijn zoontje z'n verjaardag heb jij je nod misschien dubbel feest!!! en ik zal bij one2bemums ook komen kletsen alleen daar is het veel drukker he of niet?

xxxxxxxxx miranda

Hoi miranda, ja wel wat drukker maar wel gezellig hoor en niet zo dat je het niet kan bijhouden!! Erg leuk topic is dat!!!!! Je kan goed bijhouden hoor wat daar gebeurd!!
Ik zag dat je er al een berichtje had geplaatst!
En hoe is het nu?? Nog steeds geen ongi??
Spannend hoor, ik heb dat de eerste keer ook gehad, mn lichaam hield me goed voor de gek..... vorige maand was ik mooi regelmatig en deze maand zullen we het wel zien....
Hoop natuurlijk zwanger, maar daar reken ik niet op.....
Tot de volgende keer bij one2bemums!!

Terug
Bovenaan