wij gaan het ook proberen!!

nou dankjewel haha
ik moet zeggen ik ben ook wel volwassener dan veel van mijn leeftijdgenoten, mijn verloofrde is 34 en veel van onze vrienden zijn rond de 30 dat scheelt heel veel

Hoi Hoi,
Welkom hier. Van harte gefeliciteerd en veel geluk samen.
En hopelijk lukt het allemaal snel bij jullie. Succes in ieder geval.
Groetjes Elsa

Hoi!

Ook namens mij welkom hier!
En nog gefeliciteerd met je huwelijk!
Nu nog hopelijk snel het geluk bezegelen met een kindje!        
Succes!

Liefs Linnepinnie

Hallo,

Je bent erg welkom, vinden we gezellig!!!
Nog gefeliciteerd met je huwelijk en succes met het zwanger worden!!!
We gaan ook voor jouw duimen!!!

Liefs Sandy

hey
bedankt voor al die lieve reactie hier, voel me super welkom.
en voor de nieuwsschierigen
mn hubbie en ik wonen in friesland en ik ben 23 en mn hubbie 25.
ik werk bij een callcenter 16 uur in de week (nuon en lotto verkopen) en ben mn opleiding aan het afronden dus in juli heb ik een papiertje. eind juli krijgen we de sleutel van ons net gekochte paleisje en gaan we dus verhuizen. en dan ga ik vanaf augustus voor de klantenservice van de postbank werken.
we zijn allebij al heel druk bezig met ons toekomstige kindje en hebben er dan ook heel veel zin in. al op internet aan het kijken wat je kwijtbent aan babykamers en dat soort dingen.
volgens mij is het hier ondanks de vele teleurstellingen van de rode duivels best gezellig dus denk dat ik wel regelmatig even langskom.

groetjes juppie

Hoi allemaal,

Leuk hoor al die mensen die ook zwanger willen raken. Ik heb op 11 mei mijn laatste pil geslikt en heb volgens mij op 5 juni mijn eerste NOD. Ik heb nu al twee dagen een gek gevoelletje in mijn buik, maar dat zullen de zenuwen wel zijn denk ik. Ik ben er erg veel mee bezig in mijn hoofd, mijn man trouwens ook.... Laatst had ie samen met een boek, twee paar ieniemienie sokjes gekocht!!!! LIEF!!!!!

groetjes Baukelientje

Hey Juppie!
Ook namens mij VAN HARTE GEFELICITEERD met je huwelijk!
Wat een spannende periode breekt er voor jullie straks ook aan he?
Ik hoop dat je snel zwanger raakt.
Zal natuurlijk voor je .
Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan