Wij gaan in 2006 voor een tweede...

Hallo,

Wij hebben per 1 januari besloten voor een tweede te gaan. Onze dochter is nu anderhalf. Een leeftijdsverschil van 2 jaar leek mij een mooi uitgangspunt, maar door allerlei andere plannen is dat er niet van gekomen. Het is nu ook wel tijd voor een kleintje erbij, omdat mijn dochter veel te veel aandacht krijgt als enig kind, kleinkind en achterkleinkind! Daarnaast lijkt het me ook leuk dat ze iemand heeft om mee te spelen en ruzie mee te maken. Heb ik ook af en toe even mijn handen vrij!

Groetjes Debra

Ik moet hier ook evenop reageren. Mijn man en ik proberen ook om zwanger te worden van de 2e. Mijn zoontje Dylano  is nou bijna 6 maanden (geboren 18-07-05). Om zwanger te worden van Dylano heeft ruim 1,5 jaar geduurd. We willen het liefst zo weinig mogelijk leeftijdsverschil tussen 2 kids vandaar.
Het is natuurlijk afwachten of het nu wel allemaal snel gaat, we verwachten het niet hoor. Ik ga er maar gewoon vanuit dat het wel weer een tijdje zou duren om zwanger te worden.

Het lijkt me wel leuk om in contact te komen met andere moeders die op dit moment hetzelfde meemaken.

liefs Linda

PS. voor degene die het leuk vindt om via MSn te kletsen, hier mijn gegevens lesselink@hotmail.com.

hallo allemaal,
wij willen dit jaar proberen ons vierde kindje te verwelkomen.Bij onze oudste duurde het precies twee jaar en daarom besloten wij na 8 maanden om voor een tweede te gaan, toen was het binnen 3 maanden raak. Bij de jongste duurde het weer 7 maanden en nu zijn we ook weer 7 maanden bezig alleen is het nu al drie keer misgegaan. Heb 3 keer een miskraam gehad met tussen week 6 en 7.
Hopelijk is 2006 dus een beter jaar wat dat betref. Onze kinderen zijn nu 6, 4 en 20 maanden en zijn alledrie jongens.
groetjes

Terug
Bovenaan