nou,de knoop is door hier!al een week na de bevalling verlangde ik na een tweede.licht verward over hoe ik daar nou bij kwam(ik had er net 1),schuldgevoel tegenover boas(heb ik niet genoeg aan hem),twijfelend of het misschien de hormonen waren,die gevoelens spoken nu al 9 weken door mn hoofd.ik probeerde ook steeds te bedenken welk leeftijdsverschil het meest praktisch was.maar ik ben er helemaal uit.nu al is te snel.ik wil eerst de pijn daaronder vergeten zijn voor ik weer durf,ik wil eerst de zolder ombouwen tot computerkamer,zodat ik op mn gemak in het eerste stadium van mn zwangerschap de huidige computerkamer kan omtoveren tot leuke boaskamer.bovendien wil ik 1 of 2 keer goed ongesteld worden zonder pil en minstens 4 weken foliumzuur slikken.zo komen we uit op juli.als ik meteen zwanger raak zal boas 17 maanden zijn.een kennisje van ons heeft een dochtertje van 16 maanden.die kan nu lopen,zelf drinken en brood eten en ze begrijpt al heel veel.daar meet ik een beetje aan af hoe boas dan zal zijn en we denken allebei dat het heel goed te doen zal zijn.en we willen het allebei ontzettend graag!ik ga er echt helemaal naar toeleven.eerst die kamer,dan ontpillen en dan.....spannend,en zo leuk.heerlijk die kinderdrukte.ik ben altijd al dol op kinderen geweest(werk niet voor niks op een kinderdagverblijf)en het lijkt me zo heerlijk om zo'n span voor mezelf te hebben.het zal druk worden,maar dat mag de pret niet drukken.nu maar hopen dat mn zwangerschap,bevalling en kraamtijd even leuk gaan zijn.ondanks het ziekenhuis traject heb ik het allemaal toch wel als positief ervaren.
groetjes kari
groetjes kari