wij gaan in juli voor een 2e!

nou,de knoop is door hier!al een week na de bevalling verlangde ik na een tweede.licht verward over hoe ik daar nou bij kwam(ik had er net 1),schuldgevoel tegenover boas(heb ik niet genoeg aan hem),twijfelend of het misschien de hormonen waren,die gevoelens spoken nu al 9 weken door mn hoofd.ik probeerde ook steeds te bedenken welk leeftijdsverschil het meest praktisch was.maar ik ben er helemaal uit.nu al is te snel.ik wil eerst de pijn daaronder vergeten zijn voor ik weer durf,ik wil eerst de zolder ombouwen tot computerkamer,zodat ik op mn gemak in het eerste stadium van mn zwangerschap de huidige computerkamer kan omtoveren tot leuke boaskamer.bovendien wil ik 1 of 2 keer goed ongesteld worden zonder pil en minstens 4 weken foliumzuur slikken.zo komen we uit op juli.als ik meteen zwanger raak zal boas 17 maanden zijn.een kennisje van ons heeft een dochtertje van 16 maanden.die kan nu lopen,zelf drinken en brood eten en ze begrijpt al heel veel.daar meet ik een beetje aan af hoe boas dan zal zijn en we denken allebei dat het heel goed te doen zal zijn.en we willen het allebei ontzettend graag!ik ga er echt helemaal naar toeleven.eerst die kamer,dan ontpillen en dan.....spannend,en zo leuk.heerlijk die kinderdrukte.ik ben altijd al dol op kinderen geweest(werk niet voor niks op een kinderdagverblijf)en het lijkt me zo heerlijk om zo'n span voor mezelf te hebben.het zal druk worden,maar dat mag de pret niet drukken.nu maar hopen dat mn zwangerschap,bevalling en kraamtijd even leuk gaan zijn.ondanks het ziekenhuis traject heb ik het allemaal toch wel als positief ervaren.
groetjes kari

Wat leuk voor jullie!! Als jij denkt er lichamelijk dan weer klaar voor te zijn en jullie willen allebei erg graag, denk ik: doen! Super!!
Helaas wonen wij nog op een appartement en gaan wij eind volgend jaar pas groot genoeg wonen, voor twee kids...
Ik denk dat het ideale leeftijdsverschil ook niet bestaat: klein leeftijdsverschil kunnen ze elkaar sterk gaan beconcurreren en een groot leeftijdsverschil kan de onderlinge  band veel minder sterk zijn...

Hee Kari,
Leuk voor jullie! Er komt dus weer een spannende tijd aan! Ik vond het echt spannend elke maand. Zeker na twee miskramen werd het alleen maar spannerder.Ik moet heel eerlijk zeggen dat het bij mij ook wel kriebelt. Mijn man zei eerst ergens volgend jaar maar nu heeft hij het al over dit jaar. Misschien gaan wij na de zomer ook wel voor een tweede.

groetjes Sonja

Hoi Kari,

wat goed zeg dat jullie er alweer klaar voor zijn om aan de 2de te beginnen! Het zal zeker druk worden maar als je daar zo positief over denkt kan het alleen maar goed komen!
Ik moet er eerlijk gezegd nog neit aan denken! de bevalling was   een hel en het is nog steeds niet genezen van onder. om eerlijk te zijn moet ik er niet aan denken om nog ooit te bevallen!!!
al herken ik wel het gevoel dat ik de liefde die ik nu voor thom voel best nog wel voor 1of 2 volgende kindjes zou kunnen voelen! het schiet dan ook wel eens bij mij door mijn hoofd heen, ik wel snel een volgende!

veel succes ermee!
Anneke

Hoi Kari,

Oh, wat leuk! Wij willen ook wel snel een volgende. Heerlijk he, dat kleine grut? Ik zit nog een beetje te dubben wanneer we er weer voor gaan (manlief vindt alles best). Want ik kijk uit naar nog een keer zo'n dikke buik, het getrappel, een kraamweek, enz. Maar ik zie op tegen het misselijk zijn, het gebrek aan energie, enz. En aan de ene kant vind ik een zo klein mogelijk leeftijdsverschil het leukst, aan de andere kant vindt ik het vervelend om mijn werkgever te moeten vertellen dat hij in 2 opeenvolgende schooljaren vervanging voor mij moet regelen. Al maakt het voor hem natuurlijk weinig uit of het volgend jaar is of het jaar daarna, dat is puur mijn eigen gevoel. Dus waarschijnlijk gaan wij er weer voor als ik weer 2 of 3 keer regelmatig ongesteld ben geworden. Voorlopig moet ik nog steeds voor de eerste keer ongesteld worden, dus we zien wel wanneer dat is.

Groetjes,

Eveline

Hoi,
Ik zou ook wel meteen aan een tweede willen beginnen. Ik heb alles geweldig gevonden de eerste x. Ik heb het er nog niet met manlief over gehad, maar ik denk dat hij het niet ziet zitten, zo snel achter elkaar. Hij vond de bevalling echt vreselijk, dus hij zal er niet zo snel aan toe zijn als ik. We zien wel
gr linda

Leuk!
Wij willen ook rond die tijd weer gaan proberen, we hebben sowieso de luxe niet om lang uit te stellen (ik ben 35) dus dan maar zo snel mogelijk achter elkaar. Dan hoef ik tenminste ook niet na te denken over wat het beste leeftijdsverschil is. Ik hoop trouwens wel dat het lukt. De eerste keer was ik al na 3 maanden zwanger, maar ik moet er natuurlijk niet van uit gaan dat het weer zo snel lukt,,,,

groetjes,
Daphne

Hoi,
wij willen ook snel een tweede. Van vriendlief zou het nu al mogen. Van mij ook wel, maar ik heb dus net een nieuwe baan (bij dezelfde werkgever) en moet eerst even kijken wanneer die precies ingaat en hoe het zit met de interne opleiding. Want die wil ik natuurlijk wel afmaken.
Waarschijnlijk zal het hier ook wel juni/juli worden als we eraan beginnen.
Wil alleen eigenlijk niet nog een keer bevallen... maar ja.... dat hoort er helaas bij. En het zwanger zijn, mag ook best sneller gaan. Ik hoop dat ik niet zo ziek wordt als bij Quinn, maar ook dat heb je niet in de hand.
Nou ja, we zien wel.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan