wij gaan in juli voor een 2e!

grappig dat jullie het al over een 2e hebben! Ik kreeg de vraag wanneer de 2e zou komen ook al gesteld op mijn kraambed, maar ik wil graag eerst van deze kleine genieten voor ik ga denken over een 2e! Want ik wil wel graag nog een kleintje als het ons is gegeven. Er is geen ideale leeftijd tussen het ene en het volgende kindje volgens mij als ik zo om me heenkijk, je moet gewoon doen waar jij (en je partner) je het beste bij voelt. Ik hoop voor iedereen dat het lukt met nummer 2 op het moment dat jullie het willen!

Gefeliciteerd en dapper hoor!

Voor ons zit dat er nog niet in. Ik heb de bevalling en vooral de kraamweek nog veel te vers in mijn geheugen staan en daar komt bij, dat wij geen ruimte voor een tweede hebben. Mijn broer(tje) en ik schelen 12 maanden en 4 dagen. Mijn moeder moest iedere keer dat ze met ons weg ging 3 keer 3 trappen op en af. Kinderwagen naar beneden, baby naar beneden, dreumes naar beneden en dan als ze terug kwam weer alles (+ boodschappen) omhoog.

Ik zelf wil nog een jaar of twee wachten. Na de bevalling zei ik nooit meer en ik zou het ook niet erg vinden als Laura alleen blijft, maar Mattijs wil wel heel graag nog een kindje erbij over een paar jaar. Bij ons is het dus een beetje omgekeerd.

Toen ik zwanger werd ook: ik was de pil al een paar dagen vergeten en meldde dat netjes bij mijn man. We zouden nl nog even wachten tot de koop van het schip echt rond was. Hij zei dat dat niet erg was en dat we binnenkort toch maar eens moesten gaan beginnen met nadenken wanneer we kinderen zouden gaan krijgen. Drie weken later testte ik positief!

Hoewel ik erg blij ben met Laura en ik er helemaal geen spijt van heb, wil ik met een tweede nog even wachten tot we het echt allebei willen. Hier blijven we dus voorlopig nog even met z'n drietjes (en de kat en de hond).

Groetjes Ilona

Ook wij wachten even, heb het idee dat ik nog niet alles op orde heb in mijn nieuwe leven als moeder. Wel wat betreft Lotta, maar ben nog werkzoekende en moet ook nog de juiste combinatie vinden tussen mijn rol als moeder, partner, vriendin etc... Nog op zoek naar een nieuw evenwicht. Hoop ooit wel meerdere kindjes te hebben.
Gr Irene

erg grappig.. mn man heeft altijd zo hard geroepen dat ie er maar 1 wil... ik was nog ma net bevallen en hij begon al over een 2de... hij wil heel graag,ma ik weet het nog niet..
alles is nu goed gegaan..
ben zo bang dat er iets fout gaat of een erg moeilijke bevalling word ofzo..
best eng.. nog ff over denken...
als hij het kon baren deed ik het gelijk.. hahah
xxx

Voor ons ook voorlopig nog geen tweede. Ik vind weinig leeftijdsverschil wel heel leuk maar van de andere kant lijkt me het ook wel zwaar. Vriendlief moet er nu nog helemaal niet aan denken. Zelf zou ik rond januari er wel weer voor willen gaan. Dan kunnen we nog net een skivakantie mee pikken   Groetjes Mikkie.

Ik vond de zwangerschap behoorlijk zwaar en ben nu weer zooooo blij dat ik weer even mezelf ben, dat moet ik allemaal weer een beetje vergeten zijn voordat ik denk aan een tweede! Nu nog dagelijks last van mijn bekken... Ik wil wel meer kinderen, heb het er helemaal voor over, maar een adempauze is wel lekker... Bovendien moet mijn leven weer in rustiger vaarwater komen. Dit jaar staat er nog een baanwissel, verhuizing en nieuwe opleiding op het programma...
Manlief fantaseert intussen al over een 3de, terwijl de 2de er nog niet eens is, ha, ha! Maar ja, hij heeft al die klachten van de zwangerschap niet gevoeld...

Maar veel succes en plezier!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (7 weken)

Hi,

Eerlijk gezegd moet ik nog even niet aan een tweede denken. Nou ja, denken wel, want wij willen zeker nog wel een tweede en misschien een derde, maar voorlopig vind ik de impact die de eerste heeft nog even erg groot. En bovendien wil ik de eerste tijd volop kunnen genieten van onze kleine man.
Mijn vriend had het laatst al wel weer over een tweede. Hij zou het wel leuk vinden als die er snel komt, maar ja, hij heeft er dan ook geen 9-ponder uit hoeven te persen.
Ach, voorlopig ben ik nog niet ongesteld en hebben we ook nog geen echte sex gehad (echt nog te pijnlijk).

Groetjes Femke

Terug
Bovenaan