Wij gaan op vakantie !!! Nog tips?

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Woensdag gaan we dan eindelijk met ons gezinnetje op vakantie naar Menorca, super spannend!! Ik heb er al helemaal kriebels van in mijn buik..

Ben benieuwd of Kay het leuk vind om zo lang op schoot te moeten blijven zitten?? Pff... Hahaha.. Ik laat hem lekker moe worden voor die tijd dus hopelijk valt hij dan snel genoeg in slaap.

Vandaag nog (rustig aan) werken, al mijn administratie afwerken, morgen nog de nodige dingen kopen en inpakken. Woensdag in alle vroegte richting Shiphol.. Grote kans dat ik er morgen dus niet meer de tijd voor krijg om even rustig te "forummen" en door te geven dat we er  een kleine 2 weekjes niet zijn.

Ik heb internet op mijn telefoon dus wie weet stuur ik wel "vakantie groeten" en wat zon richting Nederland.

De groetjes en als ik jullie niet meer "spreek";

Toedeloe!!

Esmé, Roger en Kay

Ps: Heeft iemand nog tips voor de vakantie wat ik niet moet vergeten?

Heeel veeeel plezier hoor!! Ik ben jaloers op jullie!!

Wij zijn nog niet ver met Lyanne op vakantie geweest, dus echte tips kan ik je niet geven.

Geniet lekker van elkaar en van het mooie weer daar!!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Heej Esmee en gezin!

Heel veel plezier, geniet ervan.
Een kleine tip: Neem ORS mee.. kan nooit kwaad!

Liefs Kirsten en Tyche

Hoi Esmé,Roger en Kay

Hier geen tips,we gaan het zelf ook over 4 weekjes ontdekken hoe het is om met een kleine op vakantie te gaan.Dus ik wacht jullie tips en ervaringen even af..hahaha..lekker makkelijk ben ik he..

Wij wensen jullie héél véél plezier en geniet er lekker van met jullie gezinnetje.
En nu wij weten dat je internet op je telefoontje hebt,verwachten wij natuurlijk wel een vakantiegroet..haha..
Geniet er van en tot over 2 weekjes(wat zal het rustig zijn met nieuwe en interessante topics).

Liefs Kitty en Tess

Ps: Kay als je terug bent van vakantie zullen we dan eens een keertje afspreken,kunnen we lekker spelen en in het zwembadje spetteren??

Hey as vakantiegangers!!!!

Neem neusspray mee voor het vliegen (maar dat zal je ongetwijfeld wel weten) En neem een flesje mee met alleen siroop erin in het vliegtuig vullen ze het wel met water. Dan heb je wat  te drinken voor het opstijgen. Neem maar extra mee voor het dalen. Misschien heb je er wat aan. Je mag namelijk tot 100 cc meenemen en water mag zowiezo niet door de douane. Dat mag je allemaal see buy fly kopen haha
Ik ga vandaag een dagje uit! Naar de Efteling dus ik weet niet of ik je nog spreek! Maar ik wens je een hele fijne vakantie toe!!!! Lekker genieten met z'n 3tjes!!!!!

Liefs Esther en Thomas
P.s Ik hoop dat ik heel snel mijn eigen telefoon heb!! Dat ding wat ik nu heb valt steeds uit  Dus heb ik veel berichtjes en telefoontjes moeten missen  Wel heel lief dat je me hebt gebeld! Mag je op Thomas zijn feestje solo optreden doen haha!

Je kan ook gewoon een pakje appelsap of iets dergelijks meenemen, dat mag namelijk wel mee aan boord, zolang je maar duidelijk maakt dat het voor je baby is. Ik heb geen enkel probleem gehad om drinken voor lukas mee tenemen, zolang het maar voorverpakt was.

en op schoot zitten? Lukas is een erg druk mannentje en op de terugweg heeft hij helemaal niet geslapen maar hij heeft zich prima vermaakt, van papa naar mama, van mama naar papa, even bij de buren gluren, neus tegen het raampje drukken. Etc. en wij moesten ruim 4 uur vliegen!

annemieke

Hey Esmé,
Zoals al genoemd,ors,dat zou ik wel meenemen.
Kindjes raken ook sneller aan de diarree als het heel warm is.
Ik moet zeggen dat het vliegen met een baby ons niet is tegen gevallen,alleen vervelend dat hij de hele tijd op schoot moest,maar hij daar heeft prinsheerlijk geslapen!
En een paar potjes groente en fruit  moet eigenlijk ook niet in je koffer ontbreken!
Verder wensen wij jullie heel veel plezier en lekker uitrusten maar!
Groetjes Tanja en Delano.

Ik wil jullie een hele fijne vakantie toewensen. Ga er lekker van genieten!

Hier geen tips, wij hebben nu vakantie, maar blijven thuis dit jaar.

Groetjes,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan