Wij gaan op vakantie !!! Nog tips?

geen tips hier maar we willen jullie wel even een hele fijne vakantie wensen.

Liefs sandra en een dikke knuffel van Tess

Hoi Esme,

Geniet, rust uit, neem een buggy mee en aangezien Menorca het buggyeiland wordt genoemd: ze zullen vast wel eea op voorraad hebben voor je kleine mannetje!

Tot over een paar weekjes dan maar
Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Hee Esmé,

Heel veel plezier, geniet van je mannen!

En, hoe moeilijk het ook is, probeer het vol te houden. Je zal koude rillingen krijgen, trillen, hoofdpijn, buikpijn. Maar geloof me, dat gaat voorbij!
Je moet maar zo denken: het is maar voor 2 weken! En het zal voor ons ook moeilijk zijn!
En al geloof je het nu nog niet:

Het forum gaat ook door zonder jou!!!!!!!!!!!!!!! Whahahahaha

Dikke kus van Cissy en Fabio

PS Maak maar veel foto's, dan kunnen we een klein beetje meegenieten hier!

Bedankt voor al jullie reacties en tips!

Enne.. Ik weet wel zéker dat het forum zonder mij gewoon doorgaat!! Haha.. Daar hebben jullie mij écht niet voor nodig!

Ik ben benieuwd hoeveel ik straks moet gaan bijlezen, hihi..

Net mijn koffer ingepakt, dus de grootste stress zit er op. Morgen nog even lekker Rotterdam in met vriendlief de laatste spulletjes kopen en een flinke bak koffie drinken! Ik zal s'avonds nog effe spieken op het forum..

Tot snel moeders!
Aufwienersnitsel!!

Esmé mv Kay

Heel fijne vakantie gewenst, wij gaan vrijdag naar Frankrijk, dus ik heb ook niet echt tips om mee te nemen, neem iig ors en neusspray en azaron mee. Kan zeker geen kwaad.

Geniet van je vakantie!

Liefs Maaike

Hé Esmé...

alvast een hele fijne vakantie, geniet ervan want voor je het weet zit je weer op de terug weg in het vliegtuig..
En tips?? Nee helaas, ik wacht op die van jou als je terug komt.. Heb ik er wat aan als we in sept gaan. haha

Nou heel veel plezier!!!!!!!!!

groetjes pally en een knuffel van chloë

Heel veel plezier enne veel foto's maken hoor!!
liefs Jolanda mv Francesco

Terug
Bovenaan