Wij gaan stoppen met de mmm

Lieve Lydia, met kippevel heb ik je hele verhaal gelezen. Wat een verhaal zeg, eigenlijk niet normaal dat jullie door slecht handelen van het ziekenhuis jullie kinderwens aan de kant moeten gaan zetten. Hebben jullie wel eens nagedacht om vrijblijvend naar een andere ziekenhuis te gaan in overleg met je eigen gynaecoloog, misschien dat je daar wel goed geholpen kan worden.

Wat je ook beslist, alles is dapper hoor!

Hou je taai en heel veel succes bij de gynaecoloog.

Liefs, pLeun

Wat een ontzettende lieve reacties, ik ben er stil van en mijn man was ontroerd. Toen hij van mij dit alles las, begreep hij me nog beter en snapt wat dit alles met me doet.
Vandaag kwam een brief van mijn eigen ziekenhuis, deze was voor de ziektekosten verzekering over onze ivf aanvraag. Ik was ontroerd wat mijn eigen gyn daarin geschreven heeft. Ik heb de brief voorgelezen aan mijn man en beiden willen dit alles nog overdenken. Komende maandag hebben we een gesprek met mijn eigen gyn en gaan overleggen hoe nu verder. Naar het mcrz lokantie zuider wil ik niet meer, mijn vertrouwen in hun is weg. De gyn die ik daar in eerste instantie had, was ook aardig, maar zij is naar utrecht gegaan. Ik laat jullie weten hoe het maandag afloopt.
Ik wil nog wel kwijt wat een geweldige meiden jullie zijn.

Liefs

Lydia

Lieve Lydia en man,
Gelukkig weten jullie ook dat het wel op een goede manier kan en dat er ook lieve gyns zijn en verpleegsters.
Je verhaal hier schrijven en je mannetje laten lezen is inderdaad ook een goede manier om te laten zien hoe je je voelt en wat er speelt. Vaak praat je wel met elkaar, maar ik zelf schrijf het liever allemaal van me af, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Succes maandag en ben benieuwd hoe het afloopt.
xxx

Terug
Bovenaan