wij gaan voor een 2e kindje, wie ook??

Hey,

Ik ben Polla en ben 27 jaar en wij gaan ook voor ons 2e kindje. Ik heb mn spiraaltje er uit laten halen eind mei. We kwamen er achter dat ik in verwachting was   op de dag dat Loek* overleed  ondanks het spiraal. Deze zwangerschap is uitgelopen op een mk. We zitten nu in de 4e ronde en hoop dat t snel raak is.
Hoop ook dat jullie snel nieuws krijgen en dat we elkaar op de hoogte kunnen houden.

Liefs Polla

Hallo allemaal!

Wat leuk om te zien wie er nog meer voor de tweede gaan. Wij hebben een zoontje van 14 maanden en ik heb eind juli mijn spiraal laten verwijderen.
Zitten nu in de 4e ronde, valt wat tegen want de 1e keer was ik meteen zwanger
Hopen dat het snel lukt.

groetjes ellepel

succes iedereen!!

hoi hoi

Ook wij zijn bezig voor een 2de kindje.Wij hebben
een zoontje van net 2jr.Vorig jr sept met de pil ge-
stopt bleek in jan zwanger maar helaas in mrt een
miskraam sindsdien nog niet weer zwanger geworden.
Maar op de eerste hebben wij ook 3jr moeten wachten
dus ik verlies de moed nog niet.Veel succes met het
zwanger worden en de anderen ook natuurlijk.

Groetjes anita

Hallo

Ook wij zijn bezig voor het 2 kindje. Ons dochtertje is 19 maanden.
Zit nu in de 2e ronde mijn nod was 31 oktober/1 november, maar tot op heden nog niets te bekenen. Als het morgenvroeg nog niets is dan wil ik testen, zit dan op dag 33 en de eerste ronde duurde ook 33 dagen. Nog 1 dag geduld hebben.

Groetjes bg

Hey !
Nou hier nog eentje die bezig is voor een 2e kindje.
We hebben een dochter van 2,5 jaar en hopen natuurlijk dat we haar snel een broertje of zusje kunnen geven.
Groeten van Miena.

Hallo, wat leuk al die reakties.

Ik heb 13 november mijn nod. Ik ben al een tijdje gestopt met de pil, maar we gaan nu voor het echie zeg maar. De 1e ronde.
Ik vind het weer zo spannend. Hebben jullie dat ook??

xxx

Terug
Bovenaan