Wij gaan voor nr 2!

Wij willen ook een 2e!!

Zoontje van 2jr5mnd, en ook hij is helemaal klaar voor een broertje/zusje!

En wij ook op voor nr 2.   Oudste is 3jr, bijna 3,5
Wanneer is jullie NOD??

mijne vermoedelijk begin feb. 1e ronde

Ook wij gaan voor nummer 2! Onze dochter wordt a.s. vrijdag 2 jaar, en het heeft bij haar  1,5 jaar geduurd voordat ik zwanger was. In september 2006 ben ik weer met de pil gestopt, en ik oktober was ik al zwanger. Helaas is dit in december misgegaan en heb ik 13 december een curettage gehad. Nu ben ik afgelopen week weer voor de eerste keer ongi geworden, en is mijn NOD dus 21 februari. Spannend !!!

groetjes Jos78

Hey.

26 januari is mijn NOD.....27 januari ben ik jarig, dus hopen op een leuk cadeautje, maar weet alleen niet of ik dan al ga testen ik wacht meestal een week om teleurstelling te voorkomen.

Groeten van Miena.

Hoi.

Wij gaan ook voor een tweede kindje.
Ons zoontje is bijna 2 jaar. Was de eerste keer meteen raak.
Nu duurt het helaas wat langer.Morgen mijn NOD. 5de ronde!
Wel last van gevoelige borsten en vandaag wel steeds het gevoel gehad dat ik ongesteld zou worden. Als ik woensdag niet ongesteld ben doe ik een test.
Spannend allemaal.

Groetjes Sam76

Hallo Allemaal,

Spannend dat jullie allemaal al bezig zijn voor nr 2. Echt leuk om te lezen.

Ik moet nog even geduld hebben. Over een paar maanden verhuizen en dan laten we de pil weer even achterwege. Vorige keer al in de verbouwing gezeten ('s nachts plassen op een emmer is niet leuk :-( )

Heb een zoontje van bijna twee, echt super leuk. Heb al een paar maanden enorme kriebels voor nr 2.
Zal blij zijn als we de sleutels hebben voor het nieuwe huis. Dan gaan we er weer voor.

Veel succes allemaal en bedankt voor het luisteren.

Gr Lisette, mama van Milan

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Lees al wel een tijdje mee maar dacht laat ik ook eens wat van me laten horen.
Wij zijn ook bezig voor nummer 2. We hebben een zoontje van bijna 2 jaar. We zijn nu bezig sinds november en zitten nu dus in de derde ronde. Had eerlijk gezegd gehoopt dat het al gelukt was. Maar na het lezen van de vele verhalen valt de derde ronde natuurlijk best mee. Bij ons zoontje was het alleen in één keer raak en had daar nu ook stiekum een beetje op gehoopt. Nou ja, het blijft afwachten. Ik heb mijn nod op 4 februari dus we zien wel.

Succes allemaal!!

Groetjes Annie81

Hoi,
Wij gaan ook voor een "brusje" voor onze dochter. De vorige keer was het pas in maand 12 raak, dus het zal nog wel even duren. We zijn nu met de derde ronde bezig.

Terug
Bovenaan