Wij gokken maar wat en het schiet niet op......

A

Anoniem

Guest
Hay meiden,

Nadat ik één maand na het stoppen met de pil gelijk zwanger was, dachten wij dat het deze keer ook wel snel zou gaan............nu alweer ronde 5. Het schiet niet echt op zo..........

Volgens mijn huisarts is een ovulatieberekening online onzin!!!!!!!!!!!!!!!!!! De ene vrouw heeft namelijk haar eisprong een week na de menstruatie en de andere na 2 weken en weer een andere een week voordat ze menstrueerd.......

Om erachter te komen wanneer dat bij mij zo is, zou ik toch testen moeten gaan doen........omdat ik regelmatig ongesteld ben, zal dat gelukkig maar één keer moeten.....

Hoe hebben jullie dit aangepakt? Dit "gokken" schiet dus deze keer niet op................grrrrrrrr.

Liefs Jessica

Ik heb hele goedkope testen gekocht en meteen na de menstruatie gaan testen en zo heb ik hem gevonden.
Is wel even veel testen maar dan weet je ongeveer voor de volgende keer wanneer je ei komt.

Liefs shirley

Heb zelf geen ervaring met ovutesten. Kun je geen verandering merken aan je lichaam? Ik weet precies wanneer mijn eisprong komt doordat mijn afscheiding verandert. De ene keer is dat een week na mijn menstruatie en de andere keer is dat 2 weken erna. Als je geen ovutesten wilt gebruiken, kun je ook nog gaan temperaturen, maar dan weet je pas achteraf wanneer je ei is geweest.
Binnenkort gaan manlief en ik proberen zwanger te worden van een derde kindje. Bij vorige zwangerschappen hebben we een week voor de eisprong om de dag sex gehad en dat gaan we nu weer doen. Hopelijk heeft dat snel een positief resultaat.
In ieder geval veel succes met het zoeken naar je ei! Ik hoop dat je hem snel vindt.

Even een aanvulling, ik bedoel eigenlijk dat we een week na de rd's een week lang sex hebben om de dag. Dan ga ik er dus vanuit dat ik 2 weken na de rd's een eisprong zou hebben.

www.sensitest.nl, daar heb je goedkope ovulatietesten. Meteen na je ongi beginnen en doorgaan tot je een streep hebt, beter nog: doorgaan tot die ook weer weg is.

Tuurlijk, elke vrouw heeft een andere cyclus. Ik heb bijv een cyclus van 29 dagen maar mijn ei meestal pas op dag 16 of 17. Vrij laat dus.

Balen he, als je dan er toch vanuit gaat dat het meteen weer lukt. Ik ben 3 jaar geleden 2 keer meteen zwanger geraakt, nu gaan we ronde 4 alweer in. Baal daar enorm van. Tuurlijk weet ik dat 6-9 maanden gemiddeld is maar ik ging er toch vanuit dat ik zo ongeveer een zwangerschap kon 'bestellen'. Maar goed weer met beide beentjes op de grond en vrolijk verder klussen.

Deze cyclus beginnen we voor de zekerheid toch maar even wat eerder met klussen en gaan langer door. Wie weet helpt dat... Wel om de dag want dat schijnt t beste te zijn.

Het blijft allemaal lastig he, na mijn laatste menstruatie zijn wij begonnen met om de dag klussen totdat ik weer ongesteld wordt wij zijn net pas 2 maanden bezig dus we hebben er nog lol in maar denk als je 5 maanden bezig bent ofzo dat het wel veranderd.

succes allemaal!!

ik heb mijn ei vaak op de 19e dag van me cyclus(ongeveer 32 dagen)!! wist dit ook niet! maar goed dat ik met ovu testen werk anders had ik me ei elke keer gemist! hebben 2 maand echt om de dag sex gehad maar hou dit echt niet vol! omdat we man in ploegendienst werkt en heb nog een peuter rond lopen en die lieve schat vreet ook veel energie!!;-)))
ik zou dan als ik jouw was ook aan de ovu testen beginnen en kijken wanneer je je ei vind!
liefsss

Zoals de meiden hierboven ook al zeggen: de enige manier om zeker te weten wanneer je ei springt, moet je ovulatietesten gebruiken. Houdt er dan wel rekening mee dat je ei pas 24 tot 36 uur ná de positieve ovulatietest springt!

Als je nog geen testen wilt gebruiken is idd om de dag klussne het best. Een man heeft ongeveer 2 dagen nodig om weer een goede voorraad sperma klaar te maken.

Als je op een kalendertje bijhoudt wanneer je ei is en deze komt bijv. 3 maanden op hetzelfde moment, kun je daarna de testen ook achterwege laten als je wilt. Je kunt dan zelf je ei berekenen.

Succes meis!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan