Wij gokken maar wat en het schiet niet op......

Ik heb 2 maanden getemperatuurd strikt om 6.00 u de wekker gezet getempt voor ik uit bed ging. En er was een duidelijke lijn in zichtbaar. De maand erop nog een keer! Zo kwam ik er dus achter dat mijn eisprong een week voor mijn menstruatie was i.p de gemiddelde 2 weken! En ja toen was het in 1 keer raak!
Succes gr Bowi

Heey meid,

Ik heb precies hetzelfde als jou! Bij mijn dochter ook direct zwanger en wij gaan nu ook ronde 5 in. Is idd wel even weer met beide beentjes op grond komen hoor. Ging er eigenlijk toch stiekum wel vanuit dat het wel weer snel zou gaan. (ook omdat onze beide fam. erg vruchtbaar zijn) Dit zegt dus allemaal niks.

Ik heb afgelopen maand voor het eerst de ovutesten gebruikt. Ik heb een cyclus van 25 dagen (23,25, 26, 25, 25) en de vorige keer had ik mijn ei op dag 14. 11 dagen voor de ongi dus. Helaas wa het dus nog niet raak, maar hopelijk komende maand wel!! Ik heb ze besteld op sensitest, maar heb nu nieuwe van 123ovulatietesten. Die zijn nog goedkoper (30 st + 9 zw testen voor €20,00).

Succes!!
Liefs ciomama

lastig he, ik kijk ook naar mijn afscheiding om mijn ei te ontdekken. heb helaas geen ervaring met ovutesten.succes

IK gebruik al 2 maanden ovu testen, vorige maand was mijn LH piek op dag 8, en geloof het of niet, afgelopen maand was m`n LH piek op dag 18. Ik ben zo`n vrouw waarvan de ei behoorlijk verspringt per eierstok....

Terug
Bovenaan