Drie weken geleden had ik gevraagd hoe hoog jullie bloeddruk was omdat ik me zorgen
maakte.
Ik ben drie weken geleden in het ziekenhuis opgenomen. Had het heel erg benauwd en hield heel veel vocht vast en m'n bloeddruk was te hoog.
(Heb het HELLP gehad.)
Ben in de nacht van eerste kerstdag overgebracht naar een Acedemisch ziekenhuis omdat ze het in het ziekenhuiswaar ik lag niet meer aandurfde.
Ik kreeg vijf liter zuurstof en nog was het niet genoeg. Alles is m'n lichaam stopte ermee! De artsen wisten niet of ik het wel zou overleven.
Tweede kerstdag hebben ze een keizersnee gedaan terwijl ik onder nacose was.
Ben pas zes uur later wakker geworden. Weet dus helemaal niets van de geboorte!!
Ik heb onze lieve Mariléne pas negen uur na de geboorte voor het eerst gezien en vast
gehouden. Ik lag toen aan de beademing en kon niets zeggen!! Wat ik wilde zeggen
schreef ik op een papier.
Onze dochter woog bij de geboorte 1670 gram.
Heb twee weken in het ziekenhuis gelegen en ben nu weer een week thuis.
Ben nog erg zwak, en ga een keer op een dag naar Mariléne en verder kan ik niets..
Khoop dat het bij jullie allemaal goed mag blijven gaan,
veel sterkte de laatste weken.
Groetjes Boemeltje
maakte.
Ik ben drie weken geleden in het ziekenhuis opgenomen. Had het heel erg benauwd en hield heel veel vocht vast en m'n bloeddruk was te hoog.
(Heb het HELLP gehad.)
Ben in de nacht van eerste kerstdag overgebracht naar een Acedemisch ziekenhuis omdat ze het in het ziekenhuiswaar ik lag niet meer aandurfde.
Ik kreeg vijf liter zuurstof en nog was het niet genoeg. Alles is m'n lichaam stopte ermee! De artsen wisten niet of ik het wel zou overleven.
Tweede kerstdag hebben ze een keizersnee gedaan terwijl ik onder nacose was.
Ben pas zes uur later wakker geworden. Weet dus helemaal niets van de geboorte!!
Ik heb onze lieve Mariléne pas negen uur na de geboorte voor het eerst gezien en vast
gehouden. Ik lag toen aan de beademing en kon niets zeggen!! Wat ik wilde zeggen
schreef ik op een papier.
Onze dochter woog bij de geboorte 1670 gram.
Heb twee weken in het ziekenhuis gelegen en ben nu weer een week thuis.
Ben nog erg zwak, en ga een keer op een dag naar Mariléne en verder kan ik niets..
Khoop dat het bij jullie allemaal goed mag blijven gaan,
veel sterkte de laatste weken.
Groetjes Boemeltje