Wij hebben een dochter Mariléne

Drie weken geleden had ik gevraagd hoe hoog jullie bloeddruk was omdat ik me zorgen
maakte.

Ik ben drie weken geleden in het ziekenhuis  opgenomen. Had het heel erg benauwd en  hield heel veel vocht vast en m'n bloeddruk was te hoog.
(Heb het HELLP gehad.)  
Ben in de nacht van eerste kerstdag overgebracht naar een Acedemisch ziekenhuis omdat ze het  in het ziekenhuiswaar ik lag niet meer aandurfde.
Ik kreeg vijf liter zuurstof en nog was het niet genoeg. Alles is m'n lichaam stopte ermee! De artsen wisten niet of ik het wel zou overleven.
Tweede kerstdag hebben ze een keizersnee gedaan terwijl ik onder nacose was.
Ben pas zes uur later wakker geworden. Weet dus helemaal niets van de geboorte!!
Ik heb onze lieve Mariléne pas negen uur na de geboorte voor het eerst gezien en vast
gehouden. Ik lag toen aan de beademing en kon niets zeggen!!  Wat ik wilde zeggen
schreef ik op een papier.  
Onze dochter woog bij de geboorte 1670 gram.

Heb twee weken in het ziekenhuis gelegen en ben nu  weer een week thuis.
Ben nog erg zwak, en  ga een keer op een dag naar Mariléne en verder kan ik niets..

Khoop dat het bij jullie allemaal goed mag blijven gaan,
veel sterkte de laatste weken.

Groetjes Boemeltje

Hoi Boemeltje,

Wat een verhaal joh, heftig hoor! Allereerst natuurlijk enorm gefeliciteerd met jullie dochter (mooie naam!!) Gaat het goed met jullie kleine meiske??
Ik hoop dat je, je gauw beter zult voelen en goed opknapt en natuurlijk dat jullie meisje goed groeit en gauw met jullie mee naar huis mag!!
Veel sterkte en geluk voor de komende periode,

grtjs Mickey
33 w zwanger van eerste kindje (maartforum)

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, volgens mij  heb je de eerste februari baby van dit forum op de wereld gezet. Wel een erg heftig verhaal zeg, ik hoop dat je snel aansterkt en snel al gezinnetje thuis compleet kan zijn. Sterkte!

Groetjes, Pleun

Heftig zeg. Hopelijk gaat het met de kleine Marilene wel goed?

In elk geval van harte gefeliciteerd met haar geboorte. En heel veel beterschap en een snel herstel voor jou.

hoi wat een verhaal zeg,in elk geval van harte gefeliciteerd met jullie dochter.doordat mijn zoon twee maand te vroeg was kan ik me een beetje voorstellen wat je doormaakt.er komen nu zoveel emoties op je af en je doet nu alles op automatische piloot.omdat je graag naar je dochter wil. ik wens jullie heel veel sterkte en probeer ondanks alles wel te genieten. velle liefs patries

Gefeliciteerd met je dochter!

Maar poeh, wat een heftig verhaal! Blijft toch een akelige ziekte, die HELLP...
Ik wil je veel sterkte wensen met je herstel en het verwerken van deze (traumatische) ervaring. Ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven en kunt genieten van je kleine meid.

Succes!

Groetjes, Karin
36+1 wkn

allereerst gefeliciteerd met je dochtertje!..
wat vind ik dit naar voor je !!! .. Ik herinner me nog goed dat je ons vroeg met de bloeddruk,,,,   ik hoop echt dat je snel hersteld en mag genieten van je dochter..!!       groetjes suuz 36 wk 4dg

Terug
Bovenaan