Wij hebben een dochter Mariléne

Hoi Boemeltje,

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam!

Wat een vreselijk verhaal. Wat zul je je naar gevoeld hebben en nog steeds nu je je dochter maar een keer per dag kunt zien. Sterkte met het verwerken hiervan en ik hoop dat jullie snel opknappen en van de kraamtijd kunnen genieten!

Het eerste februari kindje...maar wel met een heftig verhaal hoor.

Gefeliciteerd met jullie dochter!!!

We zijn natuurlijk straks wel benieuwd naar jullie meisje...als alles beetje rustig is misschien een foto plaatsen?

groetjes Elise.

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Prachtige naam hebben jullie haar gegeven.   Hopelijk knap je snel op en is je dochtertje snel groot genoeg om naar huis te komen.

groetjes Mariska

Wat fijn dat jullie allemaal meeleven dat doet je echt goed!!

Met onze Mariléne gaat het gelukkig erg goed.
Ze is gister uit de couveuse gegaan en ligt nu in
een warmte bedje. Ze krijgt acht voedingen per dag,
per voeding 35cc. Vanochtend dronk ze aan de borst
wel 45cc. Dat is echt super fijn dat het zo goed gaat.
Ze weegt nu al 1850 gram. Hopelijk mag ze ongeveer
over  drie weken naar huis!!
Daar zien we zo naar uit.....

Groetjes  

Hoi Boemeltje

Gelukkig dat alles goed gekomen is! Ik hoop voor je dat je je dochter snel mee mag nemen uit het ziekenhuis. Heel erg gefeliciteerd en veel geluk en gezondheid samen!

Groetjes, Sheila (34+6)

jeetje boemeltje.
ik weet nog dat ik erg benieuwd was hoe het met je bloeddruk verder ging.
maar dit verwacht je dan toch niet he!

ik hoop dat je je snel weer fitter voelt, want ik weet uit familiekring dat het HELPPsyndroom nogal een aanslag is op je lichaam!

in ieder geval gefeliciteerd met je dochtertje! hoop dat alles goed gaat?!

houd je ons wel op de hoogte?
liefs Carina

Hai Boemeltje, tja ik sluit me uiteraard bij de anderen aan, alles is gezegd. Ik hoop dat jullie heel snel met zn allen lekker naar huis kunnen en genieten van elkaar. De eerste weken zijn zo leuk en zo onwennig, hopelijk kun je dat snel zelf ontdekken allemaal. Doe het rustig aan hoor, dat hellp-syndroom is niet niks weet ik van een vriendin van mij...sterkte met alles. Heel veel liefs, Elle.

Terug
Bovenaan