wij krijgen een ......

spannend hihi, ik moet nog een afspraak maken voor de 20 weken, maar doe het met 21 weken omdat ik het geslacht toch al weet en ze alles danbeter kunnen zien haha, jij leuke plannen voor de kerst dagen? is het trouwens je eerste? en mag ik vragen hoe oud je bent.

@marget spannend !!! hihi

liefs

Ga morgen naar mijn schoonouders al om 12.00 grrr ben moe heb nl al een zoontje Peter van 1 jaar en 4 maanden en die is de afgelopen 2 weken ziek geweest en had bijna opgenomen moeten worden beetje stress en slaap te kort hierdoor gehad.
maar goed kleine man is weer bijna de oude gelukkig.
Ben 32jaar sinds 29oktober moet nog even aan de nieuwe leeftijd wennen ha,ha!
Maar schaam me er niet voor;-)
Nu ben ik natuurlijk ook nieuwsgierig naar jou leeftijd!
2e kerstdag komt mijn zus met haar man en 3 kinderen en gaan we gourmetten heb wel veel zin in.
En jij nog plannen gemaakt met kerst?

Liefs Pupke

Gisteren bij me schoonmoeder,zwager en schoonzusje geweest erg gezellig de jongste daar is 10 dus erg hyper haha, kreeg een spel voor de wii just dance dus we waren allemaal fanatiek hahah. vandaag gaan we heerlijk gourmetten met me moeder en oma. en morgen ben ik bij mijn vader met me vriend, me zwangere zusje (haha) en haar vriend en oudste zus en me moeder. dus weer een gezelige boel allemaal haha i love kerst. aah wat zielig voor je zoontje maar gelukkig is je zoontje weer de oude. hele fijne dagen vast en met oud en nieuw leuke plannen? ik ben 21 en mijn vriend ook maar zijn al heel lang samen wou altijd jong moeder worden.

Liefs

Super leuk toch!
Was liever ook wat jonger geweest bij de eerste maar hwet gaat zoals het gaan moet denk ik dan maar toch?!
Fijn dat je het zoleuk hebt gehad!
Wij hebben ook genoten!

Liefs Pupke

we hebben er goed over na moeten denken haha maar was toch wat we allebei wel echt er aan toe waren.
natuurlijk gaat het zoals het moet. hoe veel had je er?

mooi dat jullie ook hebben genoten

Liefs

Terug
Bovenaan