Wij willen binnenkort beginnen!

<p>Goedemiddag allemaal,</p><p>wij willen binnenkort gaan beginnen om zwanger te worden. </p><p>Ik slik al een jaar geen pil meer, zijn hier vrouwen die ook al een langere tijd geen pil slikte en snel zwanger zijn geworden?</p><p>ben benieuwd of het verschil maakt? Natuurlijk is het bij ieder anders , maar misschien dat het positieve invloed heeft?</p><p> </p><p>ik hoor graag van jullie,</p><p> </p><p>liefs </p><p> </p>
 
Hallo,
Ik ben 10 maanden gestopt voor we het probeerde en meteen de eerste keer zwanger.
Nu zegt dit niks, maar het is vaak wel zo dat je lichaam tijd nodig heeft om te ontpillen. Als je dus meteen gaat proberen kan het zijn dat je lichaam daar nog last van heeft en je daarom niet zwanger kan worden.
Suc6 in ieder geval!
 
Hallo,
Ik ben zelf vorige maand gestopt met de pil. Daarna een onttrekkingsbloeding gekregen en verder nog niet ongesteld geworden. Ben nu 3 dagen ‘overtijd’. Wel allemaal kwaaltjes en symptomen gehad. Nu alleen nog de vraag of dat van het ontpillen komt dat het al raak is.. Ik ga morgen ochtend een test doen om het uit te sluiten.
Spannend...
 
Het hoeft geen invloed te hebben, ik ben eind Aug gestopt met de pil, direct onttrekkingsbloeding, cyclus van 31 dagen (2 okt weer ongesteld) en volgens m'n berekeningen nu 5w2d zwanger. 
 
Stiekemmeelezen.. wauw dat is snel gegaan. Ik zit nu op de 31e dag van m’n cyclus maar morgen dus voor alle zekerheid een test doen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
 
Hallo.
Ikzelf ben ongeveer 2 jaar geleden gestopt met de pil. Meteen een regelmatige cyclus van 28 tot 31 dagen. Sinds september bezig om zwanger te worden maar helaas nog zonder resultaat. Zegt dus niet alles idd! 
Groetjes en succes! 
 
Terug
Bovenaan